Tuesday, January 25, 2011

berjaya!

see.aku dah kate, jgn bg aku stress.
sememangnya lapar, plus2 jiwe kacau, lantas men-mekdelivery lagi. aku ase org mekdi dah detect dah num kitorg.

mungkin si farah ni tau aku sedang bermuram durja. hnya satu cara je nak buat aku senyum. yes! mekdi! siot. shami siap tlg call order ape? order prosperity weh. mmg menempah na suh aku gelak tak berenti ke hape. thanx korg. btw fara, nnt aku dah cucuk aku byr blk k.

abg mekdi plak tah moto terbalik tgh jln ke ape. sejam weh na smpai ke umah kitorg. cis, nyaris2 tak kunyah surat kaba. lapa gile kot. sempat la kami iron masing2 punye baju kitchen pun mekdi masih tak smpai2.

smpai je terus mangsa2 kebulur ni melantak. dan2 mase tu shami n izza br blk dr makan. dorg mebi dah boring mkn mekdi. umah ni tiap2 minggu mesti ade bungkusan mekdi. kami mmg suke makan makanan tak menyehatkan kn?

btw, aku mengambil mase sejam utk menghabiskan burger ni. sume gara2 cerite karut tak berasas yg tercipta. aku gigit satu, gelak sepuluh. berjam2 kot nak habiskan. penat plus rase nak muntah.hahaha. adoi penat menaip smbil gelak. yg pasti aku berjaya menghabiskan prosperity ini wlpn azabnya tak terkata.

thanx korg sbb always ade kt sini. sini. sini. dlm ati. =)


abaikan situasi bilik budak dadah ini

2 comments:

aisyah ahmad said...

ari tu g sek 7.lpas ppkp..ak nak kol ko..takut kaco ko tido..len kali ak turn shah alam..ak text ko..

ngesngos said...

lol...call je laa....
aku sntiasa available...hihi.
next time jgn lupe text aku k!

Post a Comment