Tuesday, January 25, 2011

suicide note sgt!

tragedi tragis. wahaha. smpai entri ini terpost, aku masih tergelak2 sndrian. nak kate malu, ye jugak. tp more to rase sgt lucu dgn dri sndri.

segalanya berlaku di kitchen. tak expect lgsung. yelah, dah name pun eksiden. mane jangka na berlaku. lebih sadis bile semua budak grup ade di situ. baek punya landing kt meje luar kitchen tu. sedang leka2 gelak2 ngn dorg, tiba2, "grruuuum!" fuck.

tau2 je dah terduduk atas lantai. tepi longkang plak. kalau dlm longkang? mungkin dah isi borang tuka kampus. ain menerpa arah aku, nak selamatkan aku sebelum aku pura2 pengsan tepi tu. lantas bangun, tp tak berani angkat muka lagi. dah dgr berdekah2 dah budak2 ni ketawa.cis. tak ingt perasaan aku lgsung da dorg ni.ok mcm nak bunuh diri skng.

agaknya bunyi dentuman td buat en.azmi terkejut kot. tah bile2 en.azmi dah ade kt situ. panik barangkali. seb baek tak en.khairul. kalau en.khairul? mampus kene bahan smpai kelas die besok. muizz dah siap2 angkat blk meja tu na tarok tmpat asalnya. ain masih menenangkan aku yg dah tak bole stop ketawa mcm dirasuk saitan nirojim. ok, sumpah seranah mula menular dlm hati. tak perasan plak meja tu hanya di stack, tanpa kaki plak kn.

aku masih dgr suara2 ketawa mereka. nak2 suara lokman. choy laaa!

"jgn bgtau org tau..", tu je mampu aku ckp. pastu aku dah tak bole bersuara lg dah.


ketawa aku takde noktah. org dah stop ketawa pun aku masih bersisa-sisa ketawa. smpai la madam masuk. lokman sengaja bocor rahsia pd madam. sialannye la lokman niiii! madam gelakkan aku weh? bole plak die kate die rugi sbb missed moment tu. demshit! mdm pun dua kali lima jugak weh. aku masih gelak. ade je penjuru dlm kitchen tu mesti ade aku sedang mencangkung tekup muka ngn kaen smbil gelak.

pas sorg2 jenguk aku semata2 nak memastikan aku dah benti gelak.tp semuanya hampa. smpailah lokman dtg. muke lokman tu na tenangkan aku?mmg tak la...lg la aku ketawa besar. dtg si muizz dan si ain membahan aku, lg la takleh benti. tolonggg!

sehinggalah kelas abis, aku kelihatan tenang. tp saat2 aku sapu kitchen, tibe2 muizz tegur meja puaka itu. lantas berdekah semua org ketawa. aku? mmg mcm dah na pengsan. akhirnye muizz yg abiskan keje menyapu tu. knon2 na bertanggungjawab la menyebabkan aku sawan semula.

smpai2 di rumah, kesakitan mula terasa. gigi berdenyut2 smpai ke saraf gusi. ah shit. ni la sakit yg paling seksa yg takpat dielakkan lagi.tak sempat salin selua pun, just salin shirt. pakai seluar kotak2 tu pegi klinik kesihatan sec 7. kinik kerajaan adalah heaven sbb tampal je rm3. ok tengs. sakit berkurangan.

ok ini dugaan ape? sakit gigi + sakit hati sbb jatuh meja adalah balasan utk ketawa hari2? ketawa itu satu exercise muka ok. awet muda. thanx.

1 comments:

wanaa said...

ape je kau tak pernah jatuh faz??
escalator, meja, kerusi plastik..

fazz..fazz...aku maluuuu!

Post a Comment