Monday, January 17, 2011

layankan saje

at last. dah alang2 smpai poli s.alam tu kn, ok la...layankan saje. sekali sekale katenye. choy!

ekceli dr mlm td lg. bermidnight di cineleisure damansara.
Paranormal Activity 2. mcm bodoh kot. lebih byk dragging dan akhirnye mencarut tnpa usul periksa. demit sgt.byk terkejut.
ekceli na tgk khurafat. tp seat tggal depan skrin plak kn. mau krem leher na tggu cite abis.

anta manusia gile ni ke cheras. choy. sesat smpai masuk bndar kelumpo bagai. tahi. cmtu la jadiknye bile org bentong turun kelumpo. feeling tau jln sgt. smpai s.alam da kul 430 pg. ha mendapat la. tido flet tak sedar diri. bgun pagi ade 6 miscalls dr wana. mampus.lantak la.ngntuk n penat gile babi.

dan2 ptg td sardin je g melaka. ingt nak anta kt bukit jalil je. lantak la kau blk sndri, cari tiket, duk kt tmpt manusia ramai2 tu. tp disebabkan aku ni suke berimaginasi, aku tak suke haiwan kaki berputar bermuka segiempat tepat tu. bak kate org belanda ni, bus laa.

nak2 lahanat ni bkn biase naek bus. kang silap2 beli tiket ke siam plak kang. maka aku dgn penuh rase risaunya tak belok2 da.stret trus smpai lalu tol sungai besi. pandai sgt, bole tnye aku lg nak anta die pegi mane. da lepas tol sungai besi tu na kemanenye lg puwwnn..mmg na pegi melaka la.

aku mmg sentiasa dgn seprais. wakakaka

smpai melaka, mkn2 jp. sentitif aku terdorong dgn mekdi. kalau selain melaka pun aku dah gelak gile babi, ape tah lg mekdi taman buaya tu itself. sbb dr situ la si farah nadia gila ni tersasul McBuaya Taman Donald. nais kn? tp itu hnye 1/10 dr cerite karut sbenar.

watak utamanya ada dgn aku. mmg tak la kn. adoi. pecah pale aku menaip smbil gelak2 mcm ni. housemate ni pun cm bangang, layankan saje.

smpai s.alam jam 12 mlm. terus smbung wt homework yg kene submit esok. nais kn?
mmg muke seko2 mcm budak dadah aa g kelas besok ni.

lg dasat, sardin je menjahanamkan diet program aku. akibatnye mengorder mekdi jam 3 pagi. eii...lg la gelak mcm nak mampus. mmg stok takleh tgk mekdi, even plastik beg die.

ok, jam dah pukul 5 pagi. masih berjaga. ok, pakai baju kurung skng. kang bangun2 trus pakai tudung. dah mandi kul 2 td. same gak cm tido ptg kan?

btw dear, I'm satisfied after missing u for a long time.



0 comments:

Post a Comment