Friday, January 7, 2011

oh oh baby Tamtam

masih takleh tido. baring2 pun taknak lelap. mengenangkan baby Tamtam sakit. baby Tamtam sakit? huhu na nanges.
dah dkt seminggu die sakit. tu pun abg achol yg detect mase bwk die pegi chemomoi.

kaki baby Tamtam na kene adjust blk ni.kate abg achol.
alignment lari la, botak tepi la. sbb byk langgar lubang ni. kate abg achol lg.
bawak kasar sgt ni. tmbah babah plak.
tak syg kete btul awk ni. kate babah lg.
wooo...ase na nanges. pdahal aku bwk elok2 kot. jln yg berlubang2.
mentang2 la aku tatau pape sal kete, dan2 kene accuse tak pndai jage kete. taching sial.


smpai shah alam, tibe2 alarm plak buat hal. takleh tekan. kene kunci manual. skali ade satu pagi tu aku lupe yg mlm tu aku kunci pakai alarm. alahai...die memekik bunyi hon kn. dah la kwsan penthouse aku ni ramai penghuni. memekak tak hengat. ase na tendang2 je baby Tamtam ni. tp tak tergamak.

bkn tu je, suis aircond plak nak tanak je kalau tekan tu kn. kene tekan kuat2 baru na on. yo apedehal kete tade aircond nanti kn. aa...sedihnye. nape na dpt penyakit mcm2 dlm satu masa. tau2 je aku tgh byk duit kn skng...na suh repair kau la ni ye..kurang kasih syg ni..

sape buat baby sakit ni haa...baby marah eh sbb dlm kotor sgt eh? ala...ai bz sgt la baby...byk urusan. tade mase na anta baby pegi mandi. ai tade mase na mandi kn baby. tambah2 dah duduk penthouse ni, susah la na mandikan. baby dah dpt ramai kawan kn duk bwh tu. nape na buat hal lg...adoiyai.

oo..baby na gufren eh? takpe la baby. kite single same2 eh. ouh, its officially.

2 comments:

wanaa said...

dah single pulak?
ok, welcome to the club.

ngesngos said...

join the club eh?haha.
club ur ass.

Post a Comment