Monday, January 31, 2011

lari lagi nak?

bangun2 pagi, first2 sekali jenguk luar tingkap.
hmm. hujan lagi. adoi. kain kat ampaian tu dah 2 hari berjemur.tak kering2 lg.
raba2 bawah bantal, tak jumpe fon. cis, fon terjun katil lagi.
bukak2, ada 2 new messages. baca2, badmud.

loh.siyes sakit hati. panjang meset tu siyes rabak mata membacanye.
tp bila fikir2 balik, ada kebenarannya.
ya, aku tak happy skrg. dan aku tade reason utk itu.
aku rase mcm terikat sgt skrg.
mcm org ikat aku kt pokok kelapa then tarok kerengga kt seluruh badan aku.
haaa hiperbola sgt.

tp tu la realitinya. seksa kot.

as usual, rase na lari. nak lari sejauh yg bole. life aku hnya ada family dan kawan. cukup. aku tak perlu ramai2. dan hnya itu yg betul2 aku letakkan 100% kepercayaan. org laen? no.

ya, aku jahat. tanak bg peluang langsung. ye, aku mmg kejam. aku tanak memahami. perlu ke mcm ni. perlu ke weh?

aku rindu kau weh. kau tak same. bila aku dah mula membanding bezakan, aku mula nampak. buat ape hari2 na berendam air mata sdgkan aku ada hak utk tentukan ape yg aku nak dlm life aku. ah fuck. mslhnye, aku tak pandai susun kata2.aku tak pandai berterus trg dlm hal ni. aku tak mampu lihat dlm2 lubuk hati org. dan yang pasti aku tanak buat ape2 pilihan pun dlm idup aku skng.

cpt sgt masa bwk kau pergi. cpt sgt masa mengubah kau. sedangkan aku masih terkial2 kt sini tak tahu ape nak buat.

2 comments:

wanaa said...

I've told you, having a boyfriend can just only make a situation gettin' worst.
only ur ex known u well.
i know you miss him rite?
stop denying it.
cheers!

ngesngos said...

wana...i miss you.
need a shoulder to cry on.plisss

Post a Comment