Saturday, January 15, 2011

maniac stalker

ok, since smlm aku telah transform menjadi kakak yg baek. mengapa? sebab adik aku jatuh sakit. mengapa? sbb die masuk SEMESTA. hahaha. jahat tak aku? aku dah bgtau parents aku da, anak2 mama mmg takleh masuk asrama. kakak masuk teknik, tahan 2 bulan je. aku masuk semesta, tahan 2 tahun je. ape kes. aku tanak ina ulang kisah2 kakak die. so be strong baby. tah ape penyakitnye, tetibe sakit perut dtg menyerang.

maka aku dgn cantiknya meneman die smlaman die hospital temerloh. mule2 chill lg. siap susun 3 kusi jadi katil. skali sandar beb, takleh bla. tade kusyen kot. maka sakit la tengkuk. sardin je aku suh adik aku ketepi sikit lantas berkongsi katil. sweet kn? tido mmg bontot terkeluar dr katil la. katil spital beb. mmg muat utk sorg je la. dgn aku besar gabak ni, adik aku pun bole tahan besarnye. sile la tido dgn selesa.

maka pagi tadi, ayahanda dtg nak uruskan hal discharge. seronok kn bile dgr dpt kua wad. cis. adalah spt bangsat apabila kene tido dlm wad dan makan nasik ospital. siyes, mcm mkn sampah. penah plak aku mkn sampah ni? tak2. ibaratnye la.

jam menunjukkan jam 12. perut mmg stok lapa habis la.tahap dah takleh berpikir. rase2nye dah seharian aku tak makan ape2.

insiden:
mkn di fudcourt hospital temerloh. nais tp mahal nak mampus. tak agak2. sedang makan2, tibe2 mate aku terpandang seorang lelaki. ye, lelaki yg amat2 dikenali. tatau la tu pelanduk dua serupa ke ataupun akibat lapa gile babi aku ternampak2 die. tp siyes, aku tak berkhayal.

aku mintak permission dr babah konon2 na pegi toilet n pakat na jumpe kt ward terus. spt lipas kudung, aku kejar mamat tadik. kejar dgn gigih ni. dah la manusia berlambak2. ari sabtu ari melawat kn. jd aku mencilok2 di celah2 manusia supaya tak hilang jejak.

makin dekat, tp die jln makin laju. aih mamat ni mcm tau je ade org kejar die kn. aku nekad. nekad ni!

"Am! Amrul!!", dgn harapan si rongak ni pandang. wlpn da tade pape masalah ngn die dah, wlpn segala hutang piutang da setel, wlpn segala dendam aku dah terkubur, tp tatau apsal aku geram gile tgk muke sampahan ni. ase na bg sedas dua jugak.ase na bersemuka dan bg sepatah dua kata jugak!

aku tatau la die tak dgr ke ape sbb suara aku ditelan suara2 manusia kt situ. aku lajukan langkah. jauh plak die jln kn. geram btul. kang salah org kang, malu bertimpa2 plak kang. jd aku follow jauh je la.

"Amrul Yusof!", sengaja panggil nama penuh. sengaja kuatkan suara. dr pandangan aku, die mcm pandang kiri kanan. spt mencari sesuatu. tp tak plak die berenti sbb dgr org panggil ke ape. pelik. aku berenti. pasrah. mungkin benar bukan die. tp dr gaya jalannya, dr raut mukanye, cengkung mata nye, mmg mcm am. issshhhh.kalau betul la tu am, mebi aku speechless kot. tp aku nak pastikan saje.

aku balik ke lif.ke ward dan akhirnye ke kerete.terdetik gak di hati na cari kete mamat ni. tp mane mungkin datsun buruk hijau tu smpai ke temerloh ni.mebi hilux merah tu? ah tade keje aku nak cari. kang kalau aku jumpe, aku takot aku ulang kisah yg same lg. tendang tayar kete datsun tu smpai puas. padahal mcm takde faedah je buat mcm tu. wakakaka.tp aku puas hati.

maniac sgt buat mcm tu kn.

btw ina, aku tatau ape penyakit yg kau alami ni, tp honest aku dah guna alasan ni 9 tahun lalu. tp tak dilayan. smpai la aku btul2 jatuh sakit mase form2. time tu mmg takleh diselamatkan lagi dah. jd ina, plis jgn keluar dr skolah tu. plis. alasan ni dah basi. taktik ni aku dah gunapakai dulu da. so b strong baby. i know u can do it. take care.



0 comments:

Post a Comment