Friday, January 21, 2011

insomnia

jam 415 pagi. masih terkebil2 mate takleh tido.
disamping memekak ngn pmpuan gile ni, aku juga berkaroke smbil membuka volume maksima winamp smbil meng-google lirik2. ala2 karoke syok sndri tanpa menghiraukan jiran tetangga.

wlpn gian mendengar lawak2 cilake tak berasas, rupenye masing2 sedang berperang dgn perasaan sdri. aku mungkin bukan pendengar yg baek utk semua rasa2 yg fara sedang alami, tp aku syg fara krn die mendengar stp luahan aku. die memahami setiap inci perasaan ni.

mungkin krn aku hnye ade die di sini. slps bertegang urat dgn wana, aku rase lost sgt. aku lost sum1 yg tau setiap ape yg berlaku. sum1 yg bole menyelam jauh smpai lubuk hati aku. aku sedih. slh fhm yg ditinggalkan org laen yg akhirnye merosakkan frenship ni. laknat kau sial!

kdg2 aku tanak tmbah beban yg fara tanggung.die pun mengalami hal yg same spt aku. aku phm perasaan berbelah bagi tu.tp aku hnye ade die utk luah stp ape yg berlaku. skng br aku sedar, aku mmg tak rmai kawan. well, i really mean it. mmg tak ramai. kwn utk suka2 gelak2 tu mmg ramai. tp kwn mcm pmpuan ni, mmg tak leh na replace. sbb tu aku lebih sng dgn die. nak gurau kasar pun tade hal punye. kepale sewel cm die mmg terbaek aa.

die la punca aku jd mcm ni.hahaha.sape silap sikit, komfem kene bahan. even lecturer.
die rumet, die klasmet, smpai hari ni die soulmet. kalau org tnye, mmg sardin je jwb kami kapel. ye ape de hal?hahaha.

lately, aku lebih suke ignoring. so aku don't mind sgt kalau salu ditinggalkan sorg diri kt rumah ni. cuma kdg2 aku rase tak secure bile aku tgk luar tingkap, aku nmpk perdana hitam tu. mcm tadi, aku dah park kereta na pegi makan, tibe2 ade kancil park sblah kete aku. die turun n tgk kete aku. aku tau, aku sgt tak selamat skng. jd aku sgt takut utk bwk org laen. dlm pale aku hnye ade satu, keselamatan org bersama aku.

aku silap dulu. dan aku tak sangka after 2 years br bende ni nak terkesan. aku bnci kwn2 yg tak pernah abis menyusahkan hidup aku. bg aku, semua tmpt tak selamat. sbb tu aku jarang ada di s.alam. aku rela keluar pergi jauh2 semata2, wlpn seorg diri. its ok kalau manusia2 tu tak usik aku. tp kalau dah follow aku mcm tu, ape kebendenye. tak abis2 la. fedap aku.

terlalu byk nak kene pikul dlm satu masa. tu tak review schedule akademik aku lg. on 16 mac, aku akan ade presentation dan supervisor task. dua bende sekali nak kene pk. test, test n test.instead, dgn mcm2 hal lg. kesihatan pun tak menentu lately.

lg lama aku fikir, lg jauh fikiran aku melayang, lg hilang punca aku.



3 comments:

Nurul SunShine said...

Be strong My Dear...

ngesngos said...

tengs usna...
mish you usnaa..!
=(

Nurul SunShine said...

Mish u t0o sweety..
remember, wutever happen, there is a reason behind it..

Tuhan sayang orang yang tabah, orang yang redha..
Aku akan sentiasa d0akan yg terbaik untuk kam00 my dear..

Post a Comment