Sunday, January 2, 2011

shitness bagai

kate org kan, kalau pagi2 buta kite dah malang, malang tu mesti bwk smpai ke malam kn.
maknenye mcm spjg hari tu akan malang je la kn. shit. sape yg buat anasir liar ni kn.
tp aku rase mcm na admit plak yg mende tu betul.

pagi2 lagi dah test si puan rozian tu. aku rase mcm fakof gile subjek tu.tp nak tanak aku kene lalui jugak. gile la. tak pnah aku biarkan kertas jawapan tu blank putih bersih begitu. cmtu mdm bg, cmtu aku hantar blk kat mdm. aku just jwb essay ngn true n false. best. wlpn dah tuka kertas soalan dgn izza yg kt depan aku, tp same je.takleh jwb jugak.

abis test, keluar muka pasrah gila.wa tak mampu na wtpe dah beb.

dah janji dgn mdm nora plak utk urusan praktikal. dr last week da jnji ngn org tua tu na hantar resume n sume mende2 jadah tu hari ni, so blk2 kelas je trus siapkan resume. sedar tak sedar sume mende jd rushing. dgn gmbr tade la, dgn info ni tade, tu tade. ngn klasmet2 lagi. keadaan sgt stressful gila. aku pun meradang la. maaf ye kawan2. aku mmg begitu.

luckily kitorg smpai beberapa saat b4 mdm nora keluar dr ofis die. ha, kalau lambat tadi cmne? haaa...hahahaha. tak pasal kene bambu ngn mdm sedas dua. down gila.

blk2 rumah, laptop buat hal sbb cucuk2 pendrive itu ini. beranak2 la virus masuk laptop ni. mslhnya laptop aku aktif antivirus die. aku tatau la virus kwn2 aku ni kuasa ape yg dorg kene smpai kalah la antivirus aku. hahaha. nanges2 sekejap, terus tertido.

mlm td, pas maghrib gerak g buat assignment. na menjemputnya si idzyan, masuk la gate uitm. skali si fakgad uitm ni tahan kete aku. alasannya tade stiker sesi 2011. saman itu sgt nais bg mereka. meradang lagi.

smpai old town kopitiam, makan plak tak sedap. ok, ini hari ape. kalau nampak aku, baek pegi nyorok.

0 comments:

Post a Comment