Saturday, January 29, 2011

speechless lagi

speechless. duh.
aku rase mcm sumenye terburu2. ter-confess.
dlm erti kata laen, segalanya dl keadaan tak bersedia.

ape yg di lalui smlm rase mcm mimpi.
sesungguhnya aku tade rase tu. aku takot. mebi aku masih dihantui mase silam aku.
aku silap. maafkan aku.

tp kn.tp kn. jgn lah salah faham.
aku siyes dlm hal ni. cuma aku tak tau mcm mane na explen. aku takut ape aku ckp jd salah. even aku dah try explen, tp aku tau kau takleh terime. aku tanak kau kecewa dgn bende2 melibatkan perasaan ni. ceh. hati bunga2 sgt ni apsal? ah tp siyeshit la. aku seriyes ni.

sgt susah bile kene berperang dgn perasaan sdri.

aku takleh tipu perasaan aku sdri. aku tak bole nak deny ape yg aku rase. tp bila aku explen tu, cube la utk menerima. tp kalau tak bole terime tu, aku pulak la kene belajar menerima hakikat tu. bagaimanapun, kau pulak kene paham, kau kene bg aku mase utk get used dgn situasi. aku masih terpukul dgn perasaan dulu. trus trg, aku masih dlm dilema.

mungkin cara aku dah buat kau rase cukup sng dgn aku. tp fahamilah, aku tak semudah itu nak melalui ni sorg diri. aku kene let go satu per satu rase2 yg masih tersisa ni. aku kene let go beberapa perkara yg sering jd batu penghalang utk aku buat sesuatu keputusan. aku terlalu byk berfikir.

aku senang dgn cara kita dulu. tp aku tau, aku bole belajar cara baru ni. tp beri aku sedikit waktu. plis. thanx jika kau baca, dan faham. thanx.

2 comments:

wanaa said...

poyo kau ada bf faz.
kate nak single mcm aku.
blah lah. tak nak kawan dah.

ngesngos said...

manede bf do.
aduh. penat na eksplen.hahaha

Post a Comment