Saturday, July 3, 2010

Registration Day

registration can be the most sucx thing ever.aku pun tak paham mengapa stetmen ini perlu.
smlm aku menjejakkan kaki ke shah alam. almost 2 hours standing without stop talking with old frens from sarawak.can u imagine that.mmg la penat mcm hell.gune tenaga penuh.haha.

after registration yg kene berebut mcm si shopaholic, terus g ke kolej pilihan utk mendapatkan bilik. b4 dat da terperangkap kt lorong sempit mcm mangsa titanic. ni pulak na kene bergegas ke kolej utk mendapatkan bilik.repeat, mendapatkan bilik.kind of first come first serve.lol.

tak de hala tujuan.terus ke kolej melati.da itu je yg di gembar-gembur mase registration.katenye kolej2 laen byk penuh. yg kosong,mawar n melati.sile la dftar kt kolej2 demikian.kt mane?kt belakang ye dik.lebih kurang 1 km dr fakulti ini.hah.*terlopong*

smpai2 kaunter da na tutup.bongkoi jugak kn buat registration hari jumaat.so kaunter tutup kul 1215 tgh hari.aku tiba di kolej melati jam 12. spt halilintar la aku mendptkn borang dan segala borang2 yg na kene isi kn.byk pulak kn.mmg tulisan ala2 ayam pun tak cakar cmtu.

aku manusia terakhir utk sesi itu.alhamdulillah, dpt bilik tgkat 8. ala2 kecewe bole terjun saje.konfem masuk neraka.siyes skeri tinggi gile.dpt bilik 2 org. dgn amoi kelantan.tp lupe na tnye name.eh2.haha.

baek2 aja.die bla,aku pun bla.tak nak aa duk sensorg.kang jadik ape2 kang, aku yg meronta2 sendri.rupenye saing2 ni da dpt bilik kt situ. ika,echah tgkat 9. aku da smpai bentong, usna br na kabo yg die da dpt bilik kt melati.b4 this die g apply kolej mawar.mawar waklu jaoh gile.

skrg kami sume da berjiran.sume na duk tgkat tinggi2.na satu level.senang la na happening2 nanti kn.

aku mcm eksaited menanti detik2 belajar ni semula.wlpn aku tau, bukan sehari dua na membiasakan diri di tmpat super besar ni dan manusia2 baru yg perlu kenal hati budi.

Degree, I will fight for you.

0 comments:

Post a Comment