Wednesday, June 30, 2010

terasa ke?SORRY la

ah.na terasa?
terasa la.aku da cukup byk mkn ati dgn kau.br bace entri aku da terasa.
haha.lantak ko la.

yg aku tau, aku da mintak maaf kt ko.in public.tag kau lam post lagik.
kalao ko rase tak memadai n tanak maafkan aku,tu bkn hal ko da.tu antara aku dgn tuhan.

entri maderfaker tu terhasil bile tgn aku betul2 ase na bg penampar kt seseorg.
tp kalau ko rase entri tuh melampau, aku takkan delete.ko tanak bace,jgn bace.
kenape mesti aku je yg sakit hati? bg sedas dua da na tulis kt wall segala.
ah tak habis2 na mengarut.

tulus dr hati aku, sorry la kalau ko na bengang or terasa or menyampah dgn aku. ko yg buat aku post entri tu. btw,aku da mintak maaf.ko tanak maafkan aku?fine.sokay. dulu susah sikit, call aku.ade betina kacau ko,call aku.pinjam duit aku.aku tak ungkit, aku cube mengimbas detik2 gembira dgn kau.

tp skng, adik2 ni semak jek..aku kn da na berumah tangga.

kadang2,aku cukup sedih bile ayat ini terkeluar dr mulut kau,
"takkan aku da kawen pun ko na duk ngn aku?"

aku da besar.aku pndai berfikir ttg privasi.aku sgt kecik ati, tp aku tak bersuara.kau?taching dgn entri tuh?ape2 la.ye la..kn ko sorg je ade perasaan.aku mane ade perasaan kn.

aku menangis tulis post ni ade ko tau?ko mane tau.yg kau tau hanye perli,dan terasa.

0 comments:

Post a Comment