Friday, July 9, 2010

cengeng mood

tah kenape,dlm waktu2 begini aku perlukan seseorg utk meluahkan rase hina ni. ceh, tak baek betul aku memendam kebencian pd kau. tp kau menyemak aa.rimas gile.

dan yg terlintas wktu itu, tman lame yg da ilang.aku cube call afzal. spt memanggil2 utk berbual dgn die. malangnye afzal tak jawab panggilan lantas aku tertitow. bangun dr titow yg tak berapa na lena ptg td, aku tgk ade 2 miscalls dr afzal.ah dem.tak dgr bunyik fon? maksudnye lena la aku titow td.

aku meset, tp sehingga jam 12 mlm, meset tu masih pending. tgh syok2 gayut dgn en.sayang, meset tu delivered. tp tak dpt2 panggilan jugak.hmm

baek2 aku off call dgn en.sayang, afzal call. tak bersemangat langsung suara kau.kenape?sumpah aku mcm bkn bercakap dgn kau. aku rase na marah, aku rase na terajang kau laju2.aku marah dgn diri aku sdri sbb aku xpnah ade peluang na bantu kau sdgkan kau habis-habisan bantu aku stp kali aku ade masalah. dr aku na luah masalah aku kt ko, ko plak yg beremo2 tugeder2. ouch!

tp kau gelak.kau masih na cheer up aku.kenape weh? aku sedih bile ko tnye kaba aku kt sini. aku tak eppy zal. dtg la jenguk aku. jum la tgk world cup same2.rindu na gelak2 ngn ko. aku boring kt sini zal.tak bes langsung!

bile aku nanges2 story kt ko, ko maen gitar ko. tp lagu ko nyanyi langsung tak hepikan aku.aku lg sedih ade laa...bongok! benci kau zal.benci kau tade kt sini. benci kau tak nak melawat aku da. ko langsung tanak cite perkembangan ko.yg ko tau,hnye na aku gembira.

thanx zal.tp tu masih tak memuaskan ati aku. aku betul2 siyes kali ni zal. aku tak pnah rase sunyi mcm ni.ko da tak on9,ko da tak msg aku.puteh pun selalu tnye kaba ko. ko bkn na calling2 die. aku tau ko bce blog ni zal.aku tau ko masih on9. aku tau sbb ko tau perkembangan aku.

wana dr sehari ke sehari na dtg pikap aku kt sini, tp die bz selalu.die keje. die siap ckp na jumpe ko kt sane. tp ko tak bg.nape?nape na lari dr kami?taknak kwn kitorg da?

aku tatau la ape yg sedang kau hadapi skang, tp kalo ko ade mase, blk la ke kl. tak blk terus pun, singgah2 la.aku cume miss moment dgn kau. tu je.

btw, thnx ingatkan aku melalui lagu yg kau nyanyi ni tadi.sweet

la la la la la
now that I've lost everything to you
you say you want to start something new
and it's breaking my heart, you're leaving
baby, I'm grieving

and if you wanna leave take good care
hope you have a lot of nice things to wear
a lot of nice things turn bad out there

oh baby, baby, its a wild world
its hard to get by just upon a smile
I'll always remember you like a child girl

you know I've seen a lot of what the world can do
and its breaking my heart in two
cause I never want to see you sad girl,
don't be a bad girl,
but if you wanna leave, take good care
hope you make a lot of nice friends out there
just remember there's a lot of bad and beware

la la la la la baby I love you

1 comments:

afzal said...

faz, next week aku dtg kl ok?
tp kalau keadaan mengizinkan.

Post a Comment