Thursday, July 8, 2010

help!

ah, cepat la berlalu semua kesulitan ni.

jam menunjukkan 2.15 am. mate aku masih segar bugar gara2 minum milo fuze mocha yg aku mintak dr husna. kejap2 aku menoleh ke arah rumet aku yg da lame melelapkan mate.maklum la,org da stat kelas.tak mcm aku. tak mcm kos hotel n tourism ni.tah bile2 na stat belaja.aku da jemu ke hulu ke hilir tade arah tujuan.

time2 cmni br dpt on9.apekah brodben ini.

aku sebenarnye homesick.dan skng aku betul2 rase sickly. kepala berat, selalu rase susah hati, dan sgt2 rase tak gembira.sgt tak gembira.sangat2. aku tak tahu ape yg silap, tp aku betul2 rase tak gembire langsung,nak2 bile pagi2 nak ke fakulti.

dan ade beberapa teman yg tahun punca ketidakkegembiraan ini. kwn, nasihati aku.tengs
MyEm0.Com

8 comments:

Nour Eyza said...

lalink..
kuatlah kita2 yg ambik hotel je ni..
harap dapat bertahan..
jgn la homesick sgt sbb aku ade
(tade kena mengena)
ahahaha

ngesngos said...

oh.ok2.tengs

nurdya julaikha said...

ngeh3...ilek r fazreen. kalo ko kt tmpat aku mau ko terjun tingkat 8 coz sgt srabut x de hala tuju..huhu..sabo2...it just a beginning...

ngesngos said...

ika: aku rase ko phm la ttg ketidakgembiraan ini...bkn ttg course semata2....ini juga melibatkan hubungan sesama manusia.help me julaika

nurdya julaikha said...

hahahaahhaa...i noe beb! of coz i noe why n whats happend to you yg wt ko rimas lemas neh..ngeh3
sabo yerr...nnt okey la tu...

ngesngos said...

ika..mari sama2 berdoa agar cita2 tercapai..huhuh uh la la

HATI TERUSIK said...

fuzz rjin2 la lpak bilik ktorg..ak sudi dgr mslh ko..heheheh
:)

ngesngos said...

ok chah...syg ko.hee

Post a Comment