Thursday, February 4, 2010

the worst part

well,this is the time.
the time that i've been waiting for a long time.
we call it "GIVE UP"
or more dramatic, "SURRENDER"

sedih.

tu je the best word utk describe diri ni.
dlm dan luaran.aku da tanak berselindung lagi.
aku lemah?cengeng?manja?ngade2?
lantak la korg na ckp ape.
bg aku,bende bodoh mcm nih tak deserve utk kami semua.
dan kau tak layak langsung perlakukan kami mcm nih.

apesal??
kau PMS?
kau dtg bulan?
atau kau mental dissorder?
ape2 la.jnji aku da cukup kenal kau.

cukup la.cukup.
aku da tanak dgr.aku da tanak tgk kau lagi.

MyEm0.Com

aku hilang kawalan bila sape2 sebut name die.
nak2 bile kau petik name aku.
bile kau tnye aku?!
bile aku buat muke?
kau ni kenape?

aku penat la.
org kate,kalo kite lalui manusia sakit mcm nih,lame2 nati kite akan lali.
aku bukan lali.aku da mcm kene racun.kene santau kiamat bak kate org asli.
sok lusa,mati la aku.
tak lame da aku kt atas bumi nih.

MyEm0.Com

kak,kami taknak berkasar dgn akak.
ape je arahan akak,kami terime.kami ikot.kami turut.
akak na kami buat ape lg?
sembah kaki akak stp kali smpai opis?
cium tgn akak stp kali lepas punch out kad?
tabur bunge rampai,bentang kapet merah,pegang sireh junjung,iring bunge manggar stp kali akak lalu?

kamu siapa?
jgn taksub sgt dgn jawatan.tak kemana nye.
kamu langsung tak disanjung dgn bersikap mcm nih.
kamu dihina ade la.suke ke kene kutuk?
bile da kene kutuk,kate kami la jahat,suke kutuk2 akak.

pk blk,kenape kami kutuk2 akak.
kami pun tade mase na pk sal akak nih.sebuk2 na cite sal akak.tp kami da tade cara laen melainkan duduk same2,dan luahkan ape kami rase.

akak,kite semua tak tinggi mane pun.tak hebat mane pun.kamu pun tak perfek.kamu treat kami,mcm kamu tuh perfek sgt.hebat sgt.
cari la keje laen kak.byk lg keje laen yg sesuai dgn sikap awk yg angkuh tuh.

awk bole jd mando ladang.
bole arah2 mat indon.mcm arah2 kitorg.
akak na panggil die kurang ajar pun bole.

akak,sy tanak buat stetmen krg ajar kt sini.
sy taknak cite bende bukan2 kt sini.
tp sy sedih sgt2.sy menangis kt ofis,dlm kete na lik uma,kt mane2 bile sy pk ttg kenape akak mesti buat kami mcm nih.
sy bkn tade keberanian na bersuara mcm za.za soft spoken.die bole kawal.
sy tak sbb sy takot,sy terlebih berkata2.sy tanak keadaan bertambah buruk.
sy cube elak sume tuh.

terpulang la kak.
sy redha kerja akak mcm nih.
tp ingt kak,kami semua tak pernah berhenti berdoa utk kebaikan akak.
org2 yg dikhianati,doa mrk selalu dimakbulkan Tuhan.
sbb Tuhan Maha Mendengar.
tiada manusia sehebat Dia.
ingt sikit kak..

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment