Tuesday, February 23, 2010

my heart is melting

smlm aku diberitahu oleh sorg teman ttg sesuatu yg menarik di wall facebook.setelah membaca,kami amat menyukainya lantas melahirkan rase2 kecewe melalui status yg laen.

bayangkan betapa happeningnye thread wall post aku bile dipenuhi dgn komen2 tak berasas itu.hnye utk memberi pengajaran kpd mereka2.

jgn jd culture shock.bile aku membaca stetmen mrk,aku kecewe.tak payah la korg na bangga sgt dgn kegiatan2 tak menyihatkan tuh.tak kemane pun.aku da mengalaminye,dan xbes pun.xgembire pun hidup dlm keadaan mcm tuh.tak best pun.

mungkin mrk pk kami cemburu,krn tak sehebat mrk.namun hakikatnye,kami bkn cmburu malah kami malu dgn perlakuan kalian.sedarlah,tiada faedahnye semua itu.

well,as usna said,people changed.yes.its true.
tp lg byk kebenaran kite miliki,lebih byk teserlah kelemahan kite sbnarnya.oleh itu,tak perlu na tarok di post thread segala.krn ruangan fesbuk tuh bkn hnye ade kalian bertiga.malah lebih.malah lecturer pn sering bersinggah di situ.

jgnlah syg,krn nila setitik,habis susu sebelanga.

MyEm0.Com

dan pagi nih,aku diletakkan di kaunter operator di admin.eh?aku supposed kt TA.takpe la.tak kisah lagik.tp paling takleh bla,kenape keje kt admin masih di assign utk aku yg da duk department TA ni?sile beri keje admin pd siapa yg duduk di admin ok.asal bole na aku jugak yg buat sume keje kt sume depatmnt?sampahan.

0 comments:

Post a Comment