Tuesday, February 9, 2010

ni la kawan namenye

see.kan aku da bgtau,aku da tak happy lg kt sini.
mebi aku da tade hati kt sini.sbb tuh aku rase semua bende tak bes.
aku rase manusia berubah.aku rase kwn2 aku da laen.
sbb aku pun da laen.
sbb aku da menyampah kt penyelaras aku.

tatau la kenape timbul kata2 macam nih.
mebi na kate aku jeles?

na jeles kes ape?
na jeles kt sape?

ish.tak la.

aku da mula merasakan ada gap dgn org2 yg dulunya baek ngn aku.
biase la,manusia berubah.kite praktikal je kot.kwn2 kt tmpt prkatikal tak semestinya kekal lame.

dan aku jenis suke berkawan.kawan lame2.
sebelom aku sedih lost kwn2 yg baek ngn aku,baek aku jaohkn diri.

aku rase itu yg terbaek.
bukan selfish,tp aku tanak rapat sgt2 ngn kawan2 kt sini.
sbb aku mudah terasa.

ade staf,ade yg same pektikel.
dan aku nampak perubahan itu.dan aku rase kehilangan itu.
so lebih baek aku jgn feeling sgt dlm hubungan persahabatan nih.

btw,aku bersyukur sbb aku masih punya kwn.
tade la sunyi sgt.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment