Wednesday, February 17, 2010

benci kau smpai mati

dear bitch, i like ur style.u look beautiful.

n dear son of bitch, u r so macho.

oh my god,kenape la tuhan utuskan manusia2 spt kamu di sini?
ataupun, mengapa takdir aku ditentukan di sini?
pergh menyesal tak sudah bile aku tak teruskan dgn keputusan aku minggu lepas.

u motherfucker.
tu keje kau.ape kaitan ngn kami?
kami yg tak bertanggungjawab.
mmg kami tak bertanggungjawab.

org laen aku tak amik pot.tp bg aku,tanggungjawab aku di sini hanyalah dtg utk memenuhi kedatangan dan utk amik pengalaman utk buat report yg menentukan aku lulus or gagal dlm pektikal nih.

aku lulus or gagal,aku dpt dip or tak,tu depends on presentation aku ngn lecturer aku nanti.
bukan dgn kau bodoh.bukan dgn kau makcik.pergh,benci sial tgk muke kau.
meluat gile tgk muke kau.

biar,hari nih aku na buat dosa abis-abisan.
ari nih aku na bgtau dunia bahawa ade wujud manusia spt kau.

sampai isu terkeluar border pun kau pertikaikan?
kau lagi tak profesional.
bla la wei.

aku pnah tgk presentation sorg teman aku yakni skrg da jadi chef kt pelantar minyak kt dubai.
sgt kaya skrg ok.
mase die belaja dulu,aku tgk video die buat presentation.
da la presentation die tunggang langgang.
ejaan byk salah.salu tak anta esemen.tp stil jadik manusia.baek lagi plak tuh.kaya lagik.

kenape?
tarok gambar tekeluar border bole masuk penjara ke?
salah ejaan sikit2 pun bole jadi manusia tak gune ke??
ko nih mmg bodoh.
aku benci tgk muke kau.
benci gile babi.
blah la kau.
dasar gile pangkat.
bla laaaa!

aku plg takleh terime kau kate kami tak bertanggungjawab.
bole kau plak jawab soalan nih?
mane tanggungjawab kau terhadap tugas tuh?
bukan tu ke tugas kau?
isshh.manusia bermulut longkang mcm kau nih,layak jadik makcik cleaner la.
makcik cleaner yg suke sokset2 kt bilik stor simpan penyapu.
makcik cleaner ofis ni pun berganda lagi bagos dr kau.

MyEm0.Com

sabar fazz...sabar....bwk mengucap

0 comments:

Post a Comment