Monday, February 1, 2010

MPAJ oh MPAJ!

oh la la.

baru smpai ke rumah ampang.
bau kepam!cess.
tingkap dibiarkan berkunci selama 3 hari.
apakah? penoh smngt aku membersihkan bilik krn ia satu keselesaan maksima.

MyEm0.Com

ondaway lik uma tadik,br aku pasan,MPAJ telah melakukan byk perubahan.
lubang2 jalan da di tar.
penat aku wt drift elak lubang neh,pergh skali da tar aa...
gembire aku.
tade la kaki paktam na sakit da.

oh ya,tp ade satu kebengangan.
mebenk pekan ampang.
aku pegi berbank in duit tadik.
bese la,sblm habis,baek aku selamatkan.
aku perhatikan,ramai manusia,tp security tade.
cmne bank bule tade security neh.menyirap betol!

MyEm0.Com

aku park kete agak jaoh sikit dr bank.
macam na masuk dlm rusuk aku handbag aku tuh.
takot aa kalo jln2 kt ampang even br kul 8 mlm.
ampang sbnarnye bukanlah kwsan yg selamat.
jgn lah feeling hebat sgt duk kl.
tak bes pon!
cpt la abis praktikal.aku na pegi dr sini!

MyEm0.Com


oh MPAJ, lakukanlah sesuatu.

2 comments:

Riang-Gal said...

X da tempat yg slamat pn dlm dunia ni..even dlm uma kiter sndr pn blom tentu lg slamat..yg m'jdkn nyer x slamat krn sikap smbil lewa mnsia yg hampeh..so slalu b'ingat2 la sblum t'lmbat..

ngesngos said...

yup...ur rite..
(^^,)

Post a Comment