Tuesday, February 2, 2010

menangislah selagi mampu menangis

start department baru setelah sebulan menyemak kt admin.
Penyelenggaraan.

aku rse mcm bodoh.
tah.mowtiff berada di department nih?tah la.
smpai 2 minggu plak tuh.
weyp2,aku blaja tourism.tp nape aku tak pnah dpt pendedahan tntg dealing ngn tourist since aku masok?
aku masuk da lame,tp tak penah di bawa ke kaunter TA.
aku bukan kemaruk sgt na duk situ.
tp kalo betul na switch department,siwtch every week.
ini ada plak seminggu sini,2 minggu sane.sebulan sini setahon sane.mcm palat.

MyEm0.Com

sape yg ejas jadual nih ha?
takpela.aku na lawan pun tak daya.
kalo la aku pasukan mata lalat tuh,da lame setel.
down gak aa.down gile ekceli.

dan sebenarnye,aku da tak mampu na bwk diri aku dtg tmpt nih lagik..
hari2 aku mesti menangis sbb taknak sgt dtg sini.
HARI-HARI.

kalo rujuk post2 yg lame dulu,ade jugak aku bercerita ttg kegembiraan aku di sini,kesedihan aku di sini.tp xselalu.
tp skang tak lagi.semuanya xsama da.
org laen,semakin lama kt sini,smakin happy sbb makin kenal n mkin rapat ngn org2 ofis.
aku pn begitu.cume,aku da xpat lg rase gembira tuh da.
yg aku tahu,pagi2 aku bangun,dan dtg ofis hanya krn na grad,hnya krn tanggungjawab.cukup.
bkn tujuan pengalaman lagi da.

kwn2 praktikal yg laen ok.
tp tah,excited na dtg ofis da tade lg da mcm dulu.
stp kali blk rumah pas ofis hour,masuk bilik air utk mandi,mase tu la aku lepaskan semua.
kadang2 tak sempat smpai uma,dlm kete je da menangis2.

br nih blk bentong.sungguh2,aku menangis spjg mlm sbb taknak blk kl.
smpai bila na cmnih.
aku xmampu na suarakan pd sape2.
hnye blog nih.hnye di sini.
hnye application tak bernyawa nih yg dpt membantu.

bwk aku pergi dr sini.
skrg jugak

2 comments:

Riang-Gal said...

At least da gk blog ni..klo x da blog ni, cmner..??pendam dlm ati jd penyakit mental..dgn mslh boy lg..tension2..
Dak management kt sner ingat diorg pandai sngt kot..tp sbenarnyer hmpeh cm taik kucing..budus..org bler dah riak sngat cmni laaa..
Aku pn dah rser tmpat kamu tu sngat2 mengarut..!!!sngguh mengarut..tp aku cyer dlm busuk2 kt sner pn misti da gak yg wangi kn..hahahaa..
So agak2 dah tension tu..g la cari ruang utk b'nafas..n b'ckp dgn badut2 yg boler ilangkan tension kamu..

ngesngos said...

gah...thanx btw.
hari2 kene berdrama...btul2 susah.haha

Post a Comment