Thursday, March 4, 2010

terima kasih

pagi ni,smpai ofis agak lesu.
mebi sbb xbrekfes tadik.

pas beli brekfes kt kedai mak nana,aku stret g lepak kaunter ngn AJ n mak nana.borak2 bg melegakan ati nih.tataw asal ketat je pagi nih.hee.

br na melangkah blk ke department promo,mase lintas area kedai2,aku ternampak afzal.ah apa saja la die nih.die menyapa aku.rupenye die mmg saje dtg ofis aku,sbb tiada cara lain utk menghubungi aku.katenye,die mahu memastikan keadaan aku selamat,tidak bersedih dan sentiasa sehat selepas ape yg berlaku pd aku sejak seminggu lalu.

ah,syg kwn serupa ini.bkn sng na dpt kwn yg amat mengambil berat begini.aku sgt terharu.

selepas hampir 10 minit berbual,afzal mintak dri utk ke ofis beliau dan meminta agar aku sentiasa kuat menghadapi apa2 yg berlaku slps ini.

ada kwn,wlpn die xalami spt kita alami,namun die dpt memahami situasi kite.malah dpt mendalami perasaan yg kite lalui.seboleh-bolehnye membantu sedaya upaya kesukaran waktu-waktu begini.

tp ade pula jenis kwn yg tak dpt fahami apa yg kite alami,mgkin krn mrk tidak pernah alami namun atleast,die dpt memahami keadaan kite dan cube meringankan beban kite.

ada juga yg xpat memahami.sudah begitu,lemparkan kata2 yg menambah kerisauan pd kita,dan juga bertanya soalan2 yg amat tak sesuai utk dijawab ketika otak kite xmampu berfikir.ah,aku redha saja kalo berhadapan dgn org begini krn bkn slh mrk mengucapkan kata2 begitu.

thnx pd kwn2 yg selalu jd tulang belakang pd aku ketika aku amat2 berada dlm keadaan tertekan.yg memberi kata2 semangat agar aku masih mampu berdiri hari ini.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment