Monday, March 29, 2010

hadiah utk Sri

mukadimah utk post ni:

"thnx sbb kau berambus.kalo ko ade,mebi tah ape2 ko bgtau lecturer aku"

penyelaras "on-the-spot" Sri Viknesh. thanx dear.wait for my special thing for you.naseb baek sri dtg tlg.puas aku mintak kt org laen.sume xna tlg.bkn tanak tlg..tp xredi kot.takpe.sume tuh aku tade hal.tp dkt si bantal golek gemok nih.mdm da mcm bengang da sbb die tade.mmg perangai cm anak haram aa.kau mmg saje kn.

mdm mmg xna lama sbb byk lagi tmpt die kene pegi. sri bgtau sume fakta yg aku tatau betul ke tak.tp thanx sri.aku btul2 rase bertuah kau yg ade time tuh.

mdm na lunch.aku na amik ati mdm,tp aku tataw mane yg sedap.aku tau saloma pnye mknan mmg xsdap.tp mdm na makan kt situ,aku bwk la.last nampak la muke mdm upset dgn makanan yg tahpape rasa itu.demyuh saloma.

dlm half n hour jugak tggu mknan smpai.bodo.nmpak mdm rushin2,aku pn ala2 na tercekik mkn laju2.abis sume taugeh yg xpnah aku mkn pn aku telah.bluwek!

btw,sume da setel down.syukur sbb sume nih setel.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment