Tuesday, March 16, 2010

geli.geli.geli

ah.mengumpat lagik.seronok kn kutuk org dlm blog.sbb dorg tak bace.
tp kalo bace lagi bagos.lagi seronok.hah.

aku xniat na aibkan sape2.tp plis la.aku da tade cara laen.

korg anak dara kot!aku bukan na berkira bertimbang bersukat.tp agak2 la.tak rase malu kt diri sndri ke?

aku penat2 blk dr opis kul 11 mlm, tgk lantai bilik air mcm bilik air tinggal.berdaki berlendir.bodoh.boleh korg mandi dlm bilik air mcm tuh?!bilik air sekangkang kera je kot.takkan korg takleh sental sikit pun.

MyEm0.Com

pencuci lantai aku da beli kn.berus lantai pun aku belikan.aku dgn tak bergaji pun sanggup belikan utk kite same2.pdahal aku sowg gune bilik air tuh.korg bertiga gune bilik air tuh.takkan na harap kn aku jugak.geli sial korg nih.

mcm pagi tadik,smpah da melambak kot.usah kate buang,ikat beg sampah pun tanak.tak senonoh.takkan sampah kt dapo tuh pun aku na kene buangkan?last2 aku gak yg ikat n buang.xsempat smpai pintu umah,da terburai da smpah2 tuh.lancau.

sempat gak aku menyapu sikit2 pagi tadik.

kalo sapu umah jauh skali la.rambut gugur korg tu kot.rmbut aku pjg.rmbut2 yg bersepah kat hall rumah tuh rmbut sape lagik.aku xpenah bergolek tgk tv kt depan.korg bertige jek.takkan rmbut kak lia.rmbut die pendek.

wei pemalas,pengotor, syg la diri sdri.ko tak respek org laen pun,tp jgn la tunjuk sgt sikap korg yg habat tuh.sok da menikah,umah mcm tongkang pecah.pegh.selekeh housemate mcm nih!

aku tak bagus sgt,tp aku sgt particular ttg kebersihan sbb aku xboleh hidup dlm kekotoran.aku sorg,korg bertiga.kekotoran korg bertiga,aku yg kene sental kn?selekeh.

MyEm0.Com

apesal la korg xbace blog aku...

0 comments:

Post a Comment