Monday, March 15, 2010

polis sentri

ouh.cuti sekolah kah?tak sedar.maklum la.da lame xpegi sekola.
patut la jalan tak jem.heaven memandu tanpa perlu tersengguk2 dlm kesesakan lalu lintas yg mcm gampang di ampang.ya.ampang.

cerita ampang tak penah abis selagi jasad aku di situ.ceh.
smlm polis ampang call aku.bertanya kaba katenye. *caring gittow*
setelah memberi beberapa maklumat yg dipinta, inspektor tuh mmberitahu mereka telah mengesyaki 3 buah motosikal.duh.aku tak paham keje otek nih.yg pasti aku tau nih mesti keje afzal push2 polis supaya bertindak.

"kene push,kalo tak die buang jek kes ko.dowg ni pandey sikit", kate afzal dlm nada emosi.
*tak perlu emosi plis*

setelah berbincang serba sedikit,br la afzal memberitahu perkara sebenar.bhgn siasatan da menghantar beberapa org polis yg tidak beruniform folow aku.ehh??perlu ke smpai begini?

"kau da jd VVIP", lantas die ketawa mcm kimak.

aku terkesima.aku tak mahu smpai begini.cukup la aku mahu perkara2 tidak diingini di bendung.tak perlu smpai begini.tp afzal mahu lebih.die mahu lahanat tuh ditangkap dan diberi pengadilan.dan aku?aku anggap die mental dissorder je skng.aku tak mau pk lebih buruk dr tuh.

sejak kebelakangan nih aku salu blk mlm krn teater Gamat di Matic. aku tiada arah lain selain bertugas pd mlm2 tertentu.wlpn tugasan nih ikut rela hati,tp na impression lebih,terime seadanya.haha.

seboleh2nye ada la kawan2 yg teman kalo blk mlm.mcm tadik,AJ blk tugeder2 ngn aku.aku pn takut AJ terlibat.lekas2 aku suh AJ masuk uma.aku tanak libatkan org laen krn lahanat tuh sentiasa mengekori.stalker!

aku rimas.
tak mahu di sini lagi!

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment