Tuesday, March 2, 2010

isu apakah lagi?

sakit dalaman.

kesian mmbe aku si rafiq krn percaya akn penyakit ini.ampun rafiq.huhu.
sakit dalaman yg da lame dihidapi.
sakit yg tak sembuh2 sejak kamis lalu.

down gile.pegi ofis,blk ofis.ah saks nye hidup aku skng.
ade balak,tp mcm takde.mcm tahi.
sepi sgt.ika pun da move out.ah,lg sepi bilik itu.

MyEm0.Com

rindu kt mama.na blk uma,na duk kt uma jek.
na nanges kt mama.ah cengengnya.
tanak driving jauh2.tanak stuck dlm jem.
tanak duk uma sensorg.tanak mkn megi hari2.
nak tgk astro.na tgk dvd.na borak2 ngn family aku.
na paw babah mkn sedap2.
ah,sepinye!

si jahanam tuh buat aku mengamok lagik smlm bile aku mentioned yg da smpai mase aku na berbaek ngn boifren aku.
eh bole plak die pertikaikan kemampuan aku.bole lagik die berdalih-dalih dgn mcm2 alasan supaya aku xberbaek dgn en.puteh.

oi kimak,aku da lame lupekan kau.ape masalah kau ngn aku skng?
mengungkit?amik la sume hak kau blk.
nape?na aku ganti blk duit2 ko belanje utk aku dulu?
sile.aku bole ganti blk.
na aku muntahkan blk makanan2 yg ko blnje aku dulu?
baek.skng jugak aku jolok tekak aku muntah kt riba kau.
oh ya.fon kau.amik la blk.skng pun mmg musim org pulangkan brg2 ex.
aku ingt aku tak tergolong.aiseh,aku jadik one of them jugak.

naseb baek sakit dalaman nih tak terlihat secara fizikal sbb aku sgt aman damai berada di department belakang nih. department yg terdiri dr staf2 yg sgt sempoi dan spoting.sgt happening kt sini.thanx la sbb bg aku duk sebulan kt department IT n Teknikal.dan jga tade keje langsung di sini ya.harap maklum.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment