Saturday, March 20, 2010

bukan ponteng.bercuti jek

weekend yg penat.phheeew.

ari khamis lalu, mase teater Gamat berlangsung, aku mintak dri dr kak wati. aku da cemuih menonton teater tu.busan.hee.blk rumah, mandi2 dan siap2.dlm kul 10 cmtuh,aku kua semula.panggilan nade ajak lepak.haha.janji jumpa sumwhere,last2 pam minyak esso sri rampai jugak jadik pilihan. park kete aku kt situ, n tugeder2 ngn nade g pikap wani kt sentul.

mlm tuh jugak,nade dtg bersama haziq,paan,nurul dan lidya.ah.sape pun mereka.sume kwn paan.tak kenal pun.lepak tugeder2 smpai kul doblas mlm.paan memilih andalus kt damai sbg tmpt lepak.hurrm.tak favor sgt la tmpt tuh.pas mrk sume blah, aku, nade n wani gerak utk mencari pot laen.

pas amik kete, kami lepak di bukit ampang tgk KL memalam smpai kul 3 pagi.dan pagi esok tuh, aku n wani oversleep.kire MC la xg opis.hahahaha.

tgh hari tuh,aku n wani g OU semata2 utk makan.mengapa jaoh sgt?sbb tanak org opis detect kami.ahhahahaha.keji.cari parking,jln2 cari mkn je da bape lame.makan da ptg.pas mkn trus g slim river jemput si puteh.rajin katenye.hahah.

penat dou.

wlpn tak g opis hri tuh.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment