Monday, December 7, 2009

welkam kuala gandah

da seminggu di MaTiC...
serius perasaan bercampur aduk.hari nih stres,hari sok lek2,luse cm haram dan seterusnye.dlm satu hari xsah kalo xstress.tp,aku learn byk mende dlm seminggu nih ekspesiali yuna byk tolong aku.nih na kene blanje air sirap kenduri nih.

tadik g kuala gandah.derr?motif pegi maen gajah time ofis hour?kalo org tgk msti org kate,"baeknye bos mereka"

sampai kuala gandah,situ da byk perubahan.sumtimes rase mcm br first time plak smpai sane
*wt muke ala2 pelancong jap*

abis menonton video cara2 bermanja dgn gajah,mood meter smakin berdenyut2.nadi smakin slow.lapar barangkali.jgn maen2 ngn aku bile aku lapa.silap2 aku bertukar jd shrek jp ag.

singgah di warung2 tepi jln tuh..ala..xselere aku tgk waiter tuh.serte merte jd kenyang.pas makan,solat,kami pegi maen ngn gajah2.menunggang gajah.seb baek aku ngn AJ yg naek gajah tuh.kalo aku ngn datin cmne?tak ke givap gajah tuh?silap2 gajah tuh trus resign dr keje kt situ.hmmpphh!

setel menyusahkan hidup gajah2 tuh,kami pun pulang ke jalan ampang dgn penuh rse riang ria sbb xperlu keje lgsung spjg hari tuh.

mlm ni,titow spt bom meletop pun mebi aku xbgon kot?

0 comments:

Post a Comment