Sunday, December 13, 2009

superbengang

shit.bengang giler.

bile aku dpt mail dr sorg batchmate yg mengatakan praktikal sem nih bermulalah satu era mcm bangsat yg baru.tiada lagi pointer utk praktikal kali nih.yg pasti,hnya lulus atau gagal.

hei,watdefak man.aku wt keje tunggang langgang mcm org gile,amik ati sume org supaya dpt perspektif baek dr sume pihak.tp by the end,ni jek?

oii,inform awal2 aa supaya kami tak mengharap sgt pd praktikal nih.
mmg mcm lancau aa sape yg decide utk jadik cmnih.
waklu,ingt kami xmengharap ke?ni la yg kami harapkan.

praktikal yg diharapkan dpt menyalamatkan cgpa.yg diharapkan utk grad dgn lebih steady.
last2..pergh.sardin je dorg infom yg tade lg da pointer.

eh,mcm pe je.ingt gud news ke?bodoh ke ape.
aku masih termangu2 wlpn aku sedar,tade pe yg dpt menyelamatkan aku unless aku grad dgn pointer yg mcm haram skng.watdehel?

ade yg menasihatkan kami2 sume,praktikal la dgn ikhlas.kerja dgn ikhlas.bkn utk pointer semata2.oii bodoh sungguh.ikhlas tak ikhlas blakang cite bai.nih kes pointer skng.aku tau la yg berckp konon2 positif tuh budak2 pndai.tp pk la aku yg sederhana nih.atleast ade sekelumit harapan lg utk naikkan cgpa.stupid asshole.

slps berite tuh,aku spt putus asa.na wt log book pn da malas.kate ika dgn selamba go jek.
abis tuh aku?elaun tade,ape pn tade.pengalaman?a ah.pengalaman buat surat n buat jadual bodoh berulang2 kali.yg dpt hanyalah penat.keep that bullshit.

aku usaha gigih selame nih utk pointer.bile kite ade target,kite lakukan praktikal tuh dgn bersungguh2 utk capai target pointer kite.bile kite bersungguh2,dr situ la timbulnye keikhlasan.paham?

ini sibuk tak abih2 kate "teruskanlah kawan2...ikhlas,bia dpt pengalaman"

mmg la dpt pengalaman!tp tipu aa ade yg tak kecewe.mostly ckp na wt cincai2 aa pasnih.see,aku xsokong.tp aku pk,tu da hampir putus asa.dlm konteks skng,putus asa bkn jadik isu.

isunye,kecewe sbb tade lagi pointer.pointer!pointer la sengal.bengang tahap hanjeng ke laot da nih.

2 comments:

nour eyza said...

haku pon hangin gak..tp nk wat gane..wat jek la beb..maki gane pn x ubah pape.lain la aku VC...

cik fuzz ngonget said...

hahaha.tau tape.
last2 ayat kite..
"nak buat mcm ne ek.."

Post a Comment