Sunday, December 27, 2009

nak rehat lame2 boleh?

after all the biziness kt opis,event event event,kami dibawa jln2 ke cameron highlands.mebi as a reward?ah watever.yg aku tau,aku exhausted gile babi.

mase kt cameron lg da aku merasakan seolah2 badan aku da kehabisan bateri.tp aku gagahkan juga.lalala.migrain,demam n skrg batuk.cmne na pegi kenduri wana?btw,selamat pengantin baru.ngee.da dua org kawan aku kawin.mudanya!

aku xpuas jadik mude lagik ok.

rase mcm na terbaring atas katil yg sgt empuk,dihiasi dgn bau-bauan yg segar dan makanan2 yg lazat.erkkk.pening2.

blk bentong,straight away pegi gambang waterpark.bes tp sgt ramai org.bile mandi kt pool tuh da mcm mangsa titanic,terapung2 menunggu bot penyelamat.siyesly,xseronok part tu jek.tp aku peduli ape.jnji mandi kolam.feveret.

aku juge berpoya2 dgn aktiviti yg sgt mecabar spt menunggang ATV or name laen die all terrain vehicle dimane rupenye spt motosikal beroda empat dan melalui lecak2 dan jln yg berliku.dem mencabar.

bes.sgt bes.tp mls na upload gmbr.

0 comments:

Post a Comment