Thursday, December 10, 2009

tiger biskuat

ni da kali ke-3 aku menangis dlm toilet opis.

penat tau tahan nangis dlm toilet.takot org dgr.tp siyes,aku tade cara lain.

aku xphm.aku konfius gile apesal aku fragile sgt.dulu aku xcmni.aku perang kt toilet hostel sarawak dulu,selambe je aku go on.tp skng,aku lebih kpd amik jln mudah.menangis.gile bnci aa pd diri sndri.

1st time nangis bile aku tak tahan kene wt keje yg aku xsuke.kali kedua,tade kene mengene ngn opis.aku nangis sbb hal2 nih aa.family yg tak abis2 na counter attack aku.ape tah aku wat.

n this is the third time.apesal ek?timing dorg ganggu aku msti time2 aku kt opis.pls aa wei.jgn jatuhkan reputasi aku boleh.aku prektikal nih.bkn keje suke2.bkn jadik volunteer.

ingt senang na kaver2 muke pas nangis.even basuh muke,akak cleaner tuh bole tnye aku,aku ok ke tak.aishh.cmne?

seb baek praktikal.tade cara laen,aku kne stay.aku kne kuat.sekuat biskut harimau.

0 comments:

Post a Comment