Wednesday, December 16, 2009

putus asa.hilang kawalannya

dear syg,
da hampir dua minggu.dan sejak tuh,keadaan semakin keliru,celaru.
hilang tumpuan.putus asa.

sepi dr kau.aku mmg taknak tau pn ape2 dr kau.
tp hakikatnye,aku bohong pd dri sndri.aku pura-pura knonnya aku redha kepergian kau.

dem.aku benci pd diri aku sendiri.

knape masih begini?
tak percaya lagi pd si tukang karut yg meruntuhkan tiang2 kebahagiaan kau?
tak hilang lagi amarah kau yg meletus tak reda2 tuh?

maaf.aku xrela lagi menunggu.

lari.pergilah.
tinggalkan segala duka lara kau tu.
alangkah gembira bile sume nih berakhir dgn sempurna kn?
tp itu semua bisikan2 yg takkan didengari oleh sesiapa.
krn semua takkan mengerti.
krn semua takkan memahami apa di dalam diri kau dan apa yg kita alami.

bila bergema suara2 kecewa,kau hanye membisu.
knapa?takut?takut dgn bayang2 masa lampau kau?
sampai bile?sampai satu hari nanti kau dah mula putus asa.
hakikatnya,dah lame aku putus asa.
da lama aku meninggalkan dunia bisu nih.
dunia tanpa suara.dunia tanpa pertemuan.

kau aku serupa.
egois.pendusta.hipokrit.
dan kau rela hidup dlm warna begini.
angin begini.

pergilah.
aku taknak kau lagi.

0 comments:

Post a Comment