Monday, December 21, 2009

we called it as Rezeki

i just went back from having lunch with mr.izwan.
he treat za,yuna n me. A&W jusco setiawangsa.thanx dear.

balik2 dr lunch,aku dikejutkan dgn letter yg mengatakan aku n yuna berjaya mengikuti product update trip ke cameron highland,pahang.OMG!can u believe this?

aku salu ckp kt puteh yg aku jeles die g cameron dulu.n aku na sgt2 pegi even aku tau,tade ape sgt pn kt sane.tp na ikot jugak!

ati mule terase bile ade ura2 mengatakan yg budak2 praktikal tak pat ikot.tp aku abaikan saje.adatla..kami kn budak praktikal jek.

katenye,die akan pilih based on berape byk org tuh contribute utk event cuti-cuti 1 melesia nih.huhu.

tp bile dpt surat tuh tadik,aku bersyukur sgt2.tp sgt sedih sbb tak cukup korum..za xikot.. =((.

thanx cik nina.

2 comments:

(--kalsiyum--) said...

wei, klo aku nk g cuti2 bley r mntk ko tlg carikan kan...?

ngesngos said...

carikan tu tatau la...sbb aku information counter.haa..boley2.sila2

Post a Comment