Wednesday, December 16, 2009

injured spt pemain bola

"brape?"
"dua keping"

shit!
spt tahun2 lepas,aku masih terlepas tiket2 free Rock The World.demit.
kali nih alim masih jadik part time crew utk Bad Boy Records.alahai syg,sygnye da tiga kali aku membazir hadiah dr ko kn.tahun nih na bg sape plak?

yg aku tau,kazen2 die da dpt tiket free,kwn2 die konfirm da siap2 beli tiket.die tau puak2 pemalas mcm aku n jimmy jek yg perlukan tiket free n brg2 free.
*aku na t-shirt die jek*

tp aku tgk advertising rtw kali nih,byk band2 besh.aku rse satu kerugian besar aku xpat join rtw kali neh.

bkn krn MaTiC,tp sbb percutian keluarga yg dijangka lebih seronok dr percutian yg sebelom2 nih.higher expectations gittew.family first okay!

tah bile aku na join rtw nih.tiket free dpt,tp xle g.tiket free natrah pn dpt,tp sbb dwit tade,terpakse lik bentong.bg aku,keperluan hidup aku lg penting dr brg2 n tiket2 free nih wlpn muke sedih jek.

dlm kesedihan maen meset ngn alim mlm tadik,aku terlene.dan aku mimpi sesuatu yg sucx giler.dan aku merasekan life aku sucx giler.ah apekah.

pagi tadik,aku bangun titow.spt biase aku dikejutkan dgn suara org mengaji kt surau berhampiran lebih awal dr alarm hnfon aku.aku bangon.aku merasakan spt ade manusia menarik2 kaki aku supaya aku tak bangon.

aku dpt merasakan ini adalah kesan dr hentakan tergolek jatuh tangga kuasa naga satria semalam.pergh,tak tgk detik2 mencemaskan aku jatuh tangga smlm?mmg hrus pun.

smlm tak skt sgt.tp bangon pagi tadik,ya ampun,tuhan jek tau.
hari nih xbole pakai heels.skt sgt.

dan sedih sgt sbb sakit.na nanges.over kn?

0 comments:

Post a Comment