Tuesday, December 15, 2009

lunch!

krriiinngg!
*lunch time*

lunch yg menggembirakan.mungkin utk hari ni jek?
td encik bos blanje mkn lunch.blanje aku ngn za.kami refused,tp desakannya mematahkan sendi2 malu kami.

encik bos mesra orgnnya.cuma die agak serius dlm kerja.ala2 workaholic gittew.yg pasti,aku masih ok bekerja di bawah arahan beliau.rase cm tamao tuka department pn ade gak.tp xle.name pn praktikal.

pizza hut,klcc.
fully treat.parking pn.alhamdulillah...

penat usaha aku terbayar.aku xmengharap langsung tp aku rase sgt2 dihargai.kerje aku dihargai.aku turun naek ofis.bwk flyer kulu kilir.bwk bungkusan beg kertas dr ofis admin ke blakang.with this heels.

sbb tuh aku rse dihargai bile encik bos blanje.siyesly,aku sgt segan.yelah,kami praktikal student jek.tp na wt cmne.org da na blnje.kang refused lagik kang,kecik ati die.

aku wt keje promosi ni saje,smpai jatuh tangga sbb heels.sakit kaki,sakit blakang angkat barang turun naek tangga.tp aku taknak komplen.da tu tanggungjawab aku as practical student.elaun tade.ape pn tade.

so bile encik bos rela hati blanje,aku terime kasih sgt2.
*terharu*

thanx En.Izwan.

3 comments:

nour eyza said...

*terharunyer* ^-^
boss aku x pnh ag belanje..
klu dia ader da kire bagus la kat opis tuh..hahaha
biler pndg owg suke eye contact..segan giler..ngeeeee
tp suker...hehehee

ngesngos said...

gatal!
bos aku cool giler aa...
tamao tuka dprtment,bole?hikss

nour eyza said...

bkn gatal..die yg buat aku jadix gatal..hekhek
emm..dia xde pe pn..just suker tgk mata owg jek..hahaha

Post a Comment