Saturday, May 11, 2013

Trauma

hye. cerita dalam masa satu jam. satu hari.

mcm mana nak ckp. berderai air mata. dari waktu ke waktu. takut nak celik mata. pd mulanya, mama break the news, die ade keje on ahad dpn, means 19 may. so, mama inform that btul2 after convo, die na direct blk bentong. aku da takde kepentingan lagi. mungkin tidak. tp aku tak dpt tepis tanggapan tu.

because my birthday is on my convocation, I wish to spend my whole time on that day with my family. so, I just keep my mouth shut since mama insist nak blk jugak after my convo. so who's going to be with me, celebrating my double big day? ter-emo sekejap. na kata period, tak pun. tp air mata menitis jugak. maybe terlalu mengharap tp xkesampaian.

within half an hour, I received a msg from unknown number. Jimo, I know u did illegal things, kau tetap kwn aku. knp jd mcm ni jimo. knp? revenge aku belum habis jimo. please, I'm begging you. tak hilang bengkak mata, sambung menangis smpai terlena.

aku bngun tido, aku termenung. ape lg aku perlu buat. how sad, aku cari the one and only teman yg sentiasa berada di sisi aku. lgpun, aku teirngat ttg passport, yg tah bila2 na renew. 22 hb dah nak gerak. and this time cannot be cancelled again. semua da booking.

out of control, involve in big issues. sekali lagi berderai air mata. air mata kali ni tak seperti selalu. ntah kenapa, aku menangis kali ni mcm tak dipaksa2, ibarat kalenjar air mata dah tak berfungsi lagi. ibarat aku da lama memendam duka yg berabad. rase puas. rase segar bila dpt menangis mcm tu.

wktu aku type post ni, hati aku kosong. harapan aku na celebrate birthday n konvo, tah ke mana2. kwn baik aku, berdepan masalah besar yg ditempah sndri. dan teman sejiwa aku perlakukan perkara mcm ni. puas ke hidup mcm ni? selama aku bahagia beberapa lama ni, aku da lama tak rase nangis begini. puas.

hidup penuh assumption, hidup penuh kehilangan. trauma menunggu hari esok.

0 comments:

Post a Comment