Tuesday, May 14, 2013

tolong aku

hye moody. selamat berjumpa lg.
smlm kwn2 baik aku selebret birthday aku in advance. thanks, nice of you. muah.
aku tak paham kenapa na kene selebret in advance. nampaknya, birthday aku nanti, sendirian lah aku. ye lah, na selebret, da selebret plak. hahah

hari ni mmg aku lemau. aku faktap ngn smua bnda. aku belok sana, nangis. aku belok sini, nangis. babi lah. apesal ati aku tisu sgt lately. kepala aku da tak fikir lg da. aku faktap gila ngn relationship yg aku ade skng. mentally torture.

puncanya, time management failed. sblum tu da ade issue. smpai hari ni, issue lg. tp perasaan hari ni mcm xleh na describe. mcm hancur gila. smpai tanak fikir pun. tlg lah, aku mengharap sgt satu je lg. sekali je lg. tlg la benci aku. aku da tade pilihan kot.


0 comments:

Post a Comment