Sunday, May 15, 2011

Hello Langkawi

wow.pagi ni baru bole on9. bole upload gmbar n update berbagai2. since arrive at langkawi kamis ari tu, tak berkesempatan langsung na update ape2. status fb pun thru fon. maklumle, kite ni bukan pakai fon canggih2 ye dak. bole update mcm2 via itu ini. HAHA.

already register at Frangipani Resort & Spa. wow. rase mcm unexpected pun ye jugak. its a resort, yg btul2 cium bibir pantai n the most important things is, langkawi is damn HOT! waaaaa...

Legam already.

harus pasrah disitu.

di bawa bersiar2 satu resort. naaa...well, aku rase aku ok. tp tak kot. coz I've been assigned in three departments. Housekeeping, Front Office and FnB. imagine that, I have to serve alcohol for FnB. *sengihsengih*

aku tanak.tp since aku ter"escape" bersama farah sbb tak bawak baju kitchen. maka nya, kene campak la pegi FnB. n I'm sure the other guy, si Shafiq tu pun kene serve alcohol jugak. but we are not a drinker. saje, nak pengalaman mcm mane na serve kencing setan tu.

hostel. its a kind of budget n eco resort. so, bare with the "what the hell" budget hostel. nampak selesa, but I don't think so. aku kene duduk sebilik dgn staff yg dok loghat kedah satu habuk aku tak paham. paham sikit2 tu buleh la. dan aku separate room ngn fara nadia. demit!

so, masing2 da di beri schedule. wah, mat indon sgt. dan aku harus ke Housekeeping Department on 16 May ni. selepas menginterview salah sorg trainee jugak, beliau menyatakan bahawa, musim ini adalah bz shitness mcm haram jadah. ok, hnya mampu tunduk pasrah. sbb mat2 saleh ni da start cuti summer. so most of them lari dtg melesia.

esok bermula satu cerita. satu kehidupan. teruskan saja kehidupan yg satu ni. simpan segala yg lama tu. simpan jaoh2 dlm lubuk hati. alam maya, bila2 masa aku bole kembali kepada kamu. dapat atau tidak, langsung tidak menjanjikan apa2. yg pasti, aku akan rindu kamu.

Hello Langkawi!

0 comments:

Post a Comment