Wednesday, May 18, 2011

Hello, I'm 22!

ouh, 22? tuanya.
mane ada makin lama makin muda.semua org makin lama makin tua. HAHA :D
but this year, a lil bit upset. haram jadah kau ni. makin lame makin tua makin upset. choy!

losing someone on ur birthday can be considered as ur birthday gift jugak lah kan? shit. dah lame goyangnya. dah lame retak menanti belah. berderai jugak akhirnya. aku redha.terima seadanya. lgpun jarak jaoh mcm ni btul2 tak menjanjikan apa2. apa2 bole berlaku. dan aku tak harap apa2, as expected.

semalaman berendam air mata sampai ke pagi. tak tido. tp farah tnye, kabo je tido. nnt kene bising. aku rindu na balik rumah sgt2. birthday, mesti mama n babah cium wlpn tade adiah. :(

mcm biase, fb wishes. thanx guys for all the wishes. without fb, we are nothing. HAHA joking.

kakak n abg achol, jam doblas lebih dah meset. la ni, sape2 meset aku mesti kirim coklat. choy, aku yg birthday, aku yg kene bg adiah. :D

babah pagi2 dah call. wish birthday dgn ina. sebak. tekup muka ngn bantal b4 rumet dgr. tgh2 keje, along call. ouh sebak lagi.terus moody taknak buat keje. luckily bilik tak byk hari ni. mama da ptg sikit br meset. upenye mama tak sehat. mama, take care. ma, nak polok :(


well, as usual mr.brightside tak pernah lupa na wish n the most special thing is, the creativity of his wishes. kalau last year, Semua Tentang Kita. but this year, I thought some new song. well, die memilih Kejoraku Bersatu. some kind of oldies song. n the voices was awesome!

mcm biase la, dah calling2, wishing2, ready to turn on die punya fon punya loudspeaker and started to pluck the guitar chord. I'm ready to hear! yaaaahh....surprise jugak die nyanyi lagu Kejoraku Bersatu tu. ingt die nak nyanyi lagu ai ai ai shiteru ke. HAHAHHA. bangang.

tak pernah berubah. dr dulu smpai la ni, mcm tu la sikap die. selamba badak je na nyanyi ke, aku suka tak suka, langgar jugak. tp so far, aku tak pernah tak suka dgn suprise die. tengs ibnu. however, our friendship always have a limit. noted that.

tengs jugak utk wana. call me n wishing me some good n lovable phrase.
"darling, I always wonder how strong u are, how tough u get through all ur sadness, ur failure. u had spirit that other person didn't have. I never had a good friend that can forgive all my bad n my mistakes I have done to you. and the friend is you. happy birthday faz."

its a copy from my phone msg. tengs wana. prinsip aku senang, jauh mane sgt kite na marah seseorg. beri kemaafan la perkara paling mudah, paling menyenangkan hati kita. am I right?hang buat taik lagu mana pun, kalau dah namanya kawan, will remains frens for eternity.

sayangnya wish wana this year without "3 serangkai". salunya wana, jimo n afzal akan bergabung dgn wish2 bodoh mereka. but this time tak same lagi dah. afzal, aku doakan kau baek2 saja. jimo?hilang. HAHA. tengs wlpn wish on 19 may.

tengs jugak utk dear darling, fara nadia. always by my side.always. tengs for early celebration on 14 may. awal 4 hari tu kire ok la. awal seminggu tu tak ok. HAHA. tengs jugak teman aku malam2 makan megi tepi laot tadi. siyesly miss moment dgn laot. tengs sbb sudi dgr segalanya.


I just want a day without sadness. and what makes it happen? its only you. and that will be the best birthday gift ever.

if I could turn back time. now, only your voice makes me sleep well.
if I could touch you once again, how I wish to hold u tightly.
if I could kiss you once again, how I wish the time will stop forever.

I miss you.

0 comments:

Post a Comment