Monday, August 2, 2010

tragedi the mines

gembira bile aku tgk die gembira.
akhirnye die graduate. aku berbangga utk kamu, sayang.

aku teman en.sayang ke putrajya tadi utk teman die amik jubah n rehearsal. tp smenanye tade rehearsal pun. bese la.jnji melayu. aku menjauhkan diri supaya die dpt spent time dgn kwn2 yg da lame die tak jumpe. aku gembire tgk die gembira dgn kwn2 die. tp dlm hati berdebar2 ni.kot2 la terserempak dgn si ann tu kn.sajee...hehehehe.

after die amik jubah, spt bese, die bersama kroni2 abadinye, nan, dayat dan beberapa teman nye yg laen termasuk si bobo.grr. geram aku tgk muke die.teringat ape yg die da buat kt kwn baek aku. kami mkn2 n lepaking beberapa ketika sblum semua buat hal masing2. happening. ade nan, mmg best.gud.gud.

selepas sume blah, aku dan en.sayang ke the mines. konon2 na karoke, mahal na mampus plak kn.padahal jamban je. tuka selera. pegi tgk boling.full gak. wayang, lmbt lg. sedangkan jam da menunjukkan jam 6. aku tanak die terlewat nanti.

pusing2 mines, tibe2 ponggong da tersinggah pizza hut.cmne? tp servis cm kimak. kami terus blah dr kedai pizza tu. na meniaga tanak. aku tinggalkn kedai tu satu suara nyaring:
"servis cm tahi!"

kami ke nandos, kenny rogers n pizza san Francisco. last2, nandos jadik pilihan.smbil2 makan dgn nyammy lazat, tibe2 terpancul la beberapa ayat yg kurang mnyenangkan hati dan tacing na lebih kn. hahah. bile ingt blk, mmg tacing gile time tu. tak lalu na mkn terus. berkelahi sedas dua, pujuk memujuk, lantas akibat na perli punye pasal, aku mkn mcm na meletop perut aku. na muntah tahu. sayang, jgn ulangi perkara itu lg. sy mmg hati tisu yg sensitif.

MyEm0.Com

masih perli memerli. tak bertegur sapa sampai ke kete..aku masih berhati batu. da kelua ke exit the mines, en.sayang na buat kelaka dgn aku. na blk naek bus katenye. siap turun dr kete segala. aku buat bodo je.aku na tgk die naek bus mlm2 ni. tibe2 aku ase cm fani gile.

aku tak kesian lgsung tau. bia kelantaknye la.aku tnye dulu, mane la tau berubah fikiran.hahahah.siyes fani.jgn buat lg cm tu wei. sy rase awk la lelaki paling gentle sy penah jumpe. perangai cm penan. lelaki mmg keras dgn egonye.gentle je gelak2 masuk kete blk.takut la tu kene tinggal tepi jln.adoiii.

skng baby tamtam da duk kt upm plak. esok baby tamtam la akan mengiringi en.sayang aku ke graduation day. cangratulation dear. sory sy tak berada bersama. first, sy segan dgn parents awk.second, sy segan ngn mak apak awk. third, sy segan.. ok2. sy segan. cukup sy dpt teman awk amik jubah tadik.i'm happy for u sayang.congrats again. proud of you!
wlpn kene bahan ngn kalian2 tingtong tadik. dorg mmg best.

take care syg.sorry for my bad words.i love you.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment