Tuesday, August 3, 2010

la..tade keje rupenye

cara gak kn...bile sekali sekala berdepan ngn penan2 batak yg mcm kimak.

short sleeves je,bknnye berbogel. ape yg jadik masalah sgt?kau bengang sbb kau kene pakai uniform? kaler yg same, duduk kt tmpat yg same ari2. mcm sial.

pastu na sembang lebih2 apesal. tegur baju aku lengan pendek sudah. aku bukan na pegi memantat kt mane2 pun. abis tu, yg bilik dua org jadik 5 6 7 8 org tu kau tak tahan plak. nak accuse aku ngn ika penceroboh la, ape la. tak masuk akal langsung.

tade kene mengene langsung dgn pakaian aku dgn tak lepas na masuk ostel sendri. palat gile la mak gad ni. siap redi kertas saman atas meja ni. na saman aku ni. aku na masuk kolej je wei. aku bukan na pegi mane2 pun. selama ni, aku pkai short sleeves, ari ahad ri tu siap pakai baju tido je pun blk melati, pakgad tak tahan pun. kau na lebih2 apesal?

kau ni menggedik dou. ko da duduk kt situ, duk tahan muke2 penceroboh yg ade dlm melati ni. pegi ketok dr pintu ke pintu, tahan mane2 penceroboh. kalau ko larat la. kalau kau jumpe la. anak haram btul kau ni. dengki kt student ko dpt ape. gaji kau tetap mcm tu. tade dpt bonus nye dgn poyo2 dpn kitorg.

wei auntfucker, tengs sbb tego short sleeves aku. tp tak payah na babitkan isu pencerobohan. kau tak percaya, sila check sistem uitm. tgk name aku ditempatkan kt ostel mane. ape kes aku na ceroboh bilik aku sendri? kesian dou kt ko. da aa kene keje tgh panas2 terik. da boring tade manusia na bercakap ngn kau, kau pun carik pasal ngn dak2 pompuan yg kelua masuk kt sini. ko ni mmg palat durjana aa.

ouh ya lg satu, aku tak suke manusia panjang2 cerite. ko tego baju aku, sudah. tak payah na melarat2 smpai isu kereta segala. utk pengetahuan kau, bersepah budak2 kolej laen, even budak luar yg ade dlm asrama ni. yg tak pat bilik pun duk dlm asrama tau kalo ko na tau betapa illegal nye student2 ni. yg ko dpt tangkap sorg ni, ko da poyo2 hanjeng.

ko ni tak penah masuk universiti kot.

ouh abis tu yg tumpang tido bilik kwn sume sbb buat assignment sume tu kire penceroboh la? ko ni bangsat.mentaliti sampahan. tolong la. kalau sume na skema mcm kau, aman damai dunia ni.

last2 aku blah cmtu je. tak ingin aku na tuka baju plak. shift kau abis nanti, aku alih kereta.

bye2 bangsat.

0 comments:

Post a Comment