Tuesday, August 17, 2010

ILY

berbuka sensorg.ala2 loser jugak sbb tak beli makanan. hoh.hujan lebat + malas mcm badak air. so berbuka minum nestum je. pergh kalau hari2 boleh kurus ni.haha.

tgh2 syok2 kunyah serunding daging yg liat2 stok sakit gigi punye, tibe2 wana mcm dpt aura aku sedang kesepian. na ajak aku berbuka. ko ni pose ke tak wana? ajak pegi berbuka pukul 730 la. katenye die ade meeting di seksyen 18 tadik. da alang2 na jumpe aku.

pas abiskan roti liat tu, aku siap2 turun sbb wana da tggu kt bawah. hee. mishh her damn much. lame tak jumpe. pastu aku rase nak hentak muke wana kt cermin kete die bole.

bole plak die kate die ade hal mustahak kene blk kajang on the spot. so die da siap2 belikan aku ciken mcnugget as she knows tu mmg my damn favorite instead burger2 yg ade kt mcd tu. die melarang aku mkn burger atas alasan aku da gemok. fain wana. aku tau smoking boleh memaintainkan badan. once stop, badan akan naik mendadak. fain.aku phm ituw.n I suggest, u have to stop smoking from now. its a bad habit.

kejap je.dpt lepak2 kt mcd seksyen 2 dlm 10 minutes je. then die mintak diri utk berambus.haha. dtg jenguk aku lg wana. aku sentiasa akan kesepian kalau ko na belanje aku bukak pose.hoho.



Rizwana Hanan, love you so much! windu na main poker smbil mkn super ring ngn kau.pastu kesat tgn kt baju org. hahahaha.windu byk bende dgn kau. tp usia meningkat yg byk menghalang byk bende terutamanya peristiwa sunway tak mungkin berulang.hahahhahhahah. *pecah perot plis*

2 comments:

wanaa said...

eeeww...babi la sunway kan...
sumpah tibe2 teringat then i gelak guling2.
stupid moment wif afzal larh :(
windu korg!

ngesngos said...

hahahah.afzal da lost in action la dear.tinggal kite berdua jek...
aku always kt s.alam ni.dtg roger aa.maklum la,org tu bisnes woman skng kn.nak pakai iphone bagai.

Post a Comment