Sunday, August 15, 2010

heartbreaker

perempuan, stp kali aku bukak fesbuk boifren aku, kenapa mesti ade kau?
perempuan, kenapa suke sgt na bermesra2 ngn boifren aku?kau tade boifren?
perempuan, aku tak suka kau merapatkan diri dgn boifren aku.

perempuan, aku tak suke cara persahabatan tu, sbb kau tak nampak mcm kawan baik boifren aku. cara kau laen. aku tak tahu ape dlm fikiran kau, dlm hati kau. dan aku tanak tau itu.

perempuan, kau cantik dgn cara kau sendiri. berdampinglah dgn lelaki yg mahu kau.
lg satu, kenapa aku marah cara kau, sbb aku tak pernah buat begitu pd boifren org. aku tak chatting ngn boifren org jam 2 3 pagi. aku tak berkepit ngn boifren org 24 7.

paham bila menjadi aku?paham ape aku rasa?
perempuan, jgn smpai aku berdiri di depan muka kau. krn aku tanak menjadi diri aku yg dulu lg da.
dulu, aku terlalu menyinta, sehingga aku yg di tinggalkan.
dan jika perkara itu berulang lagi, aku akan menjadi org yg tak disangka2 dlm hidup kau. kau mahu itu kn?

perempuan, aku tak suka cara kau. jika kau teman boifren aku, kau bole bertindak spt aku. bercakap, bertanya bila perlu. bukan stp masa. bukan jam 2 3 pagi. bukan 4 5 pagi. ape ertinya? itu yg aku tahu,yg mata aku melihat. yg di belakang aku?

bila aku bukak inbox fon boifren aku, pasti nama kau ada. pasti di call received ada nombo kau. mengapa? aku pun tidak sekerap itu berhubung dgn teman lelaki, mengapa kau perlu setanding dgn aku? aku tahu, ini harus penjelasan kedua2 pihak.

namun aku tidak boleh mempercayai 100% kata2 lelaki.

perempuan, sedarlah. aku tidak melalui perkara ini utk pertama kali.
perempuan, kau juga ada perasaan ini. berdirilah di kasut ku, dan kau akan melihat ape yg aku lihat, dan kau akan telan ape yg aku telan.

aku benci krn die aku punya. aku milikinya dulu wlpn kau kenal dirinya dulu.
perempuan, aku amat serius bila berkata2.terutama soal ini. berlaku professional, aku tidak sebodoh utk bertarik rambut, bercakaran dgn kau krn lelaki.

tp perkara ini mampu mengubah persepsi aku terhadap lelaki. itu yg kau mahu kn?
krn kau tahu, perempuan lebih mudah mengalah bila die tahu, die memiliki pesaing yg telah menandinginya. aku bukan mcm kau. merebut sesuatu yg tak pasti. aku rela mengundur diri jika kau mahu itu.

jika semua ini bukan kau, sila hentikan semua ni. aku tak mahu menanggung sakit ini lagi. aku tak mahu berpura2 dgn kekasih aku lg. stp kali nama mu terpancul dr bibir boifren aku, pasti aku meremut satu rasa. dan bila bersendirian, aku suka melayari laman fb kau dan berendam air mata.

aku suka menyakitkan hati aku sndri dr terus memendam rasa sakit dlm hati.

miza, aku bukan spt kau. jika kau baca, kau marah krn aku bersikap begini, teruskanlah berhubung krn aku yakin, amarah mu itu sudah membuktikan betapa naifnya kamu

thanx.



2 comments:

farah hairuddin said...

perghhh..pedass..hott..n terbaik la..ta berani la nk post cmni wpon prnh alami perasaan cm ko..huhu..pape pon..terbaik la!!gth la pompuan cmtu.

ngesngos said...

hahahha.bab2 cmni berani laa.
manusia ni kalau tak baling tukul kat dahi mmg takkan sedar.tp aku ase die tak bace pun.hahaha

Post a Comment