Friday, June 4, 2010

sorry.sorry.sorry

aku da cube sehabis baik utk jadik yg terbaik utk kau.
tp aku tetap berada tahap mengecewakan utk kau.btul?
kau mmg sentiasa yg terbaik utk aku, tp aku bkn yg terbaik utk kau.
maaf.aku bkn hipokrit.

kite masih teruskan.
tp kite masih begini.
mcm tade penyelesaian langsung.

dulu aku ade tempat bergantung.
tp beliau bkn boleh dipercayai lg da.
aku tade tmpt na tuju da.
aku bersedih pun, akan mengubah apa2?

aku tau, kau cuba membetulkan keadaan.
tp aku akui, aku yg tak mampu.
kepercayaan tuh pergi dr sehari ke sehari.

aku tak patut kecewakan kau.
bkn ini caranya.
dan aku patut kenal kau terlebih dahulu.
jika aku tahu ini akan terjadi, dr mula lg aku harus mengelak.
supaya kau tak bersedih spt ini.

tp syg, aku hanya manusia biasa.
spt kau.spt mereka.
bkn selfish, tp da smpai masa, kau harus merasa perasaan aku setahun yg lalu.

aku tak marah kau,
malah tak penah benci kau.
cume aku tak dpt rase lg da kehadiran kau di sini.
di lubuk hati ni.

bantu aku.
hanya kau yg boleh bantu aku.
thanx

MyEm0.Com

2 comments:

afee ali said...

uiks.ingat ak lg tak???afi. ;p

nway,jemput la melawat n follow blog ak plak.
http://alikddos.blogspot.com/

ngesngos said...

okiess

Post a Comment