Sunday, June 20, 2010

down.depressed. its killing me.

on second day, baru aku realize, aku da tade rupe manusia.
semalam, seharian aku berendam air mate.
why? jgn tanye.

sometimes, future can be very unpredictable.
the truth is, future is unpredictable.

mlm td majid dtg. aku mengharapkan majid mampu meneman malam aku. namun beliau pun turut berkongsi perasaan yg same. extremely frustration. that was killing us.

tinggal kami berdua. mcm2 usaha menggembirakan hati sendiri. kacau2 yah kt fb. tgk page org nih, usik org ni, sakat org ni. ketawa2. tp bile mate dah na layu, sbnarnye masing2 tak segembira itu. masing2 sebenarnye cube menyembunyikan sesuatu bg kepentingan perasaan sndri.

aku tak mampu melawan perasaan tu. cube menangis dlm hati sendri sedangkan majida sudah mule melelapkan mate. aku rase begitu sekejap. aku dgr azan subuh. semangnye sekejap saje aku dpt lelapkan mate. majid blk ke rumah seawal 730 pagi.

dan bila pagi, semalam mcm tak berlaku. aku kembali mengenangkan sesuatu yg aku pun tak pasti mengapa bende tu terjadi.

dan aku sgt2 tak pasti bila rasa ni akan pergi.

tp satu aku yakin, kesedihan takkan mengubah hakikat.

dan aku cube lakukan sesuatu sbb yg satu ini mesti diteruskan.
aku mesti hidup.

2 comments:

afzal said...

dear, be strong.
sorry kalau kate2 aku hari tu sakitkan hati kau. aku tak sangka akan end up cmni.
this is not the end beb. jgn celaru sngt.
everywhere got ur opportunity.

take care weh.
in this situation, i hope u get away from that bastard smoking.
jgn smoke dah wei. aku merayu.
bende boleh setel belaka. ko smoke tak menyelesaikan ape2.
note that.

b said...

mmg pun...bnyk2 la hisap rokok klau x syg kat diri sendiri n kami =(

Post a Comment