Sunday, June 6, 2010

wedding @ jln duta

ish. speechless skejap bule?
suke kn pegi kenduri skng. grrr.
after penangan afzal bangkai, aku gagahkan diri utk pegi ke wedding di jln duta itu.
gerak kul 1 dr bentong.imejin, da half way tibe2 rase tanak pegi. sbb da pukul 12o. aku merasakan spt kenduri da tamat. tanak dtg lambat!

bile da smpai jln kuching, afzal dgn bangkainye anta meset berbunyi biadap.
"selamat jumpe keluarga mentua"
setan kau afzal. aku harap kau bace post ni.

aku amik setgh jam saje utk betul2 smpai jln duta. bwk kerete mcm org gile sbb segan di tahap gaban. tanak dtg lmbt, sanggup bwk kerete melebihi had laju.ceh, bwk nyawa nih.alhamdulillah.sume selamat.

neves seneves2 manusia. ok, over di situ. seb baek keluarga mereke sedang biziness. salam, duduk n makan. ha, dtg utk makan saje kah? seb baek layanan baek punya. thanx a lot. sedap. wa abiskan nasik amzar n bedal rojak tuh. alahaii...xpuas.hahahaha.

memandangkan amzar da stat berdiri di atas kerusi, aku minta izin utk beransur. kang amok plak si amzar ni kang. eh, ni dtg kenduri ke ape? siap bg tapau segala. dan dgn lancaunye afzal gelakkan aku bile aku story yg puteh bg tapau rojak. demit kau afzal.

bile smpai bentong, aku mcm tertanya2. eh aku pegi kenduri ye tadi?laa...tak amik gambar. hmm btw, selamat pengantin baru abangnye azrul.ape name aku tak ingt.hee.

MyEm0.Com

2 comments:

afzal said...

hahahahahahaha.
seronoknya berseronok dgn keluarga mentua...
dah la tu fazreen.
tak elok bermasam-masam muka dgn die...
nak rojak!

ngesngos said...

babi.

Post a Comment