Wednesday, June 30, 2010

that is why we called it "GAME"

ok.na bersedih sekejap.
england da end. tibe2 portugal pun menjulang title "balik kampung" jugak.
haiiss...kalau la aku terer maen bola...maen bola kt pc zmn dulu2 pun asek kalah, ni kn pulak atas padang. tp sbb team feveret, bkn sbb kehenseman mereka, tp sbb kehenseman mrk la jadik pilihan.aik??

tp siyes, compare portugal maen dgn algeria ari tuh, better.mebi sbb spain terer.jd game portugal otomatik tenggelam.ah dem.skt plak ati aku kn.siap kad merah segala kn.bongkoi la.

"abg gerrard da babai.abg ronaldo,abg tiago pun nak babai jugak?ala..tak aci betul.
hmm.messi masih di situ. oh ya, utk abg villa,tengs utk goal tadik".

hiyark ptuihh.geli gile.aku tak sefanatik itu. tp itu mngkin terjadi.kalo tak,masekan abis2 game je terus aku post blog ni kan?huaa.

tp tak tipu,ade sedikit frust di sini. even aku support both team, spain n portugal,tp game tetap game.one of them have to lose. spain masih gah. brazil masih gah. wlpn england n portugal da tade, masih ade team feveret di situ ya.

dan aku kene belanje wani kowpo la nih?ah dem.kenape aku betting. ouh ya, aku juga kalah betting dgn afzal.afzal masih anta mesej menghina kekalahan portugal sedangkan die pun sokong portugal dulu.grrr.

tape,next match support for Spain till the final match.we'll see.


seb baek spain menang, lau tak,blk spain jadik buzz lightyear la

0 comments:

Post a Comment