Monday, June 7, 2010

speechless

setelah seminggu mcm hubungan di alam maya, maka selepas kenduri di jln duta yg terpakse mempura-purakan wajah seakan bidadari, td en.puteh tersinggah bentong. aku pun tatau die na pegi mane.tibe2 die singgah bentong.

tiba seawal pagi seperti mahu bersahur di rumah aku.ahaha. maka terpaksa beliau tungtangtungtang kat dapo tugeder forever bersama aku. tiada ape yg dibincangkan. otomatik saje beliau smpai dlm kul 11 cmtuh, terus kami berbual dan terus ke dapo. seolah2 mcm tade ape yg berlaku. wlpn mula2 aku bermuke ketat, tp tah.takkan dpn mak aku pun masih na egois.mama mmg tak campo.

mama suh aku masak tgh hari tu. dan dgn rela hatinye si puteh membantu.ape saje la yg die bole lakukan.

simple, tp berjaya

siap masak tgh hari segala.smpai rentung2 ikan tp masih steady. lepas lunch, mandi siap neh.kami kelua jalan2 katenye. ape kes pegi de sto? pegi tong fatt la.br marii.wakhh.tak2. kami ke colmar tropicale.. eh2 romantis jln dlm hujan kn. renyai katenye.da lebat pun masih steady berdiri dlm hujan na bergambar. dan skrg, kepale aku ketoyong pening. ah.

Colmar Tropicale, Bukit Tinggi

blk dr bkt tinggi, kami benti petronas. na beli air mineral eh? siap megi goreng segala.ah, selalu dgn plan B...plan A tah pegi mane2.haha.konon2 na pegi kowpo, tp da lewat ptg. die na pulang ke kelumpo.

dear syg,
sorry 4 everything. thanx sbb masih di sisi.

MyEm0.Com

3 comments:

afzal said...

yeaa....dah baik.
tahniah.

b said...

ayg babah ada komen ke masakan kiter? hehehe

ngesngos said...

afzal: ye.thnx la ye.
b: die kate sedaappp

Post a Comment