Wednesday, January 27, 2010

this is not me, but I have to do it

bercakap soal kereta,dgn aku jgn maen2. aku plg pantang ade manusia2 yg cuba2 berani na sentuh kereta aku tanpa kerelaan aku.

seperti ape yg berlaku tadik,tah anak haram mane tah bwk kete mcm cilake. oh ya,aku juga pantang kalo kau bawak kete tapi tak tahu bagaimana dan bila perlu menggunakan LAMPU SIGNAL atau dalam bahasa mudah, lampu isyarat kereta.

kau tak sekolah ke?ke kau amik lesen songlap?kau nih bodoh ke aku tatau da na label kau ape.dr jln ampang lg kau da cari pasal ngn aku kenape?tak puas ati tgk kete aku berkilat ke?kau cucuk2 aku kau dpt ape?dpt duit?ko jgn jadi bodoh la.tgk,sape yg merana skng.

MyEm0.Com

si polan berkereta kancil je.tak payah na poyo2 mcm kau bawak honda sivik ke,kau bawak hummer ke.kancil jek.kancil lame.plate kau pun lg lame dr kelisa balak aku. WBL 8_ _ 1. see.nmpak sgt kete lame.yg kau na poyo2 apesal?oh sebab aku awek?sbb kau tgk aku pkai baju kurung,pakai selendang,muke ayu2,bwk kete slow..mcm tuh?

MyEm0.Com

kau da tau jln dua lane.kite dua2 kat lane blah kanan.kau ke kanan sikit,tak ke da masuk jln bertentangan.kau cepat2 pun tak kemana jugak.konfirm jem hanjeng punye.yang kau mengglabah sgt apesal.

maka bile aku tgk si polan nih mcm da terdesak sgt na ptong aku,aku pun signal na pegi ke kiri.kasik can la pukimak nih pegi ke depan.mslahnye,mcm ne aku na masuk kiri kalo kete blah lane kiri tak putus2.aku signal pun,da dasar org kl,na pulak dorg bg aku masuk kn.

kau si biadap nih tak sabar2 sgt.skali aku terbrek,kau pun hentam kete aku.dua2 terus statik.aku da mmg berasap ngn kau,kau hentam kete aku plak.kau nih lahanat.jgn smpai aku bunuh mak bapak kau*kate bekas kwn aku dlu*

MyEm0.Com

hentam kete aku blah lampu kanan.mane signal kau bodoh.mase aku berenti,signal aku on liplap2 lagik.oh die punye marah,siap turun kete nih.hamun2 aku dr luar,tunjuk2 yg kete die da cedera la nih.mcm sial.sape langgar sape skng.oh die ingt aku pompuan,aku cuak aa??ingt aku na merayu2 supaya jgn jd polis kes?ingt aku na tlg byr ganti rugi kancil buruk kau tuh?wei bangsat,sory la.kau mess dgn salah org laa!

aku bukak seat belt,aku capai stering lock,aku kua.mampus aa jln ampang na stuck ke hape.aku tatau nape aku bole bertindak seberani itu.aku kaunter attack si lahanat ini.die spt kehabisan idea akibat di serang dgn serangan kata-kata dr mulut aku.da kate pompuan.xbersalah plak tuh.dah sah2 la pompuan ini sgt defensive kn.kau mmg bodoh.

pastu emo2 masuk kete blk.eh setel cmtuh je bro?lu pengecut.tade telo ke ha?sndri slh,sbb tuh die brambus cepat2.aku plg suke aku bole lemparkan kate2 ini...

"bro,lu tak skolah ke?setel tepi la..lu tak nampak ke kerete berderet kt blakang tuh.lgpun salah sape nih?lu jgn na langsi aa.."

dan juga ayat nih...
"apesal?aku xbole pegang stering lock ni?sng aku na hayun kete lu bro.lu bwk kete mcm haram aa"

MyEm0.Com

ohh.mentang2 aku pkai bju kurung kain cotton bunga kecik2,pakai selendang ala2 yuna,pakai crocs kaler pink,lu bole hentak gua la?pegi mati la lu.skali kecut telo tgk gua turun ngn stering lock.apesal,gua anytime jek.mane cukup kemek pintu kanan tuh.meh gua kasik pecah tingkap blakang kete lu nak?

rupe si polan nih usia2 aku jugak.pakai baju pejabat.kasut kulit na tajam kedepan.rambut na pacak2.lu muke ensem pun,tp tade akal sivik,lu bole brambus aa.pompuan jual nasik lemak tepi jln kt kampung baru pun tak pandang aa muke lu bro.

dan smpai di rumah,aku medikel checkap si paktam,viva aku. ternyata,paktam mmg transformers.tak calar mahaupun kemek.steady spt bese.kau mmg kebal aa paktam.dan kacil hina tadik?kemek sikit aa kt pintu depan blah kiri die.mebi kene spotlite paktam kot.

tengs bro.lu buat aku jadik bukan diri aku hari ni.

2 comments:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

abes tak mintak ganti rugi?
bawak je ke makamah.
cakap kat die c u in cot.

ngesngos said...

ceh.tak kose aku...org bodoh cmtuh,see u in graveyard jek..

Post a Comment