Thursday, January 7, 2010

oh ya! dany dah sehat

sakit.sakit lg!nih la yg aku tak larat na hadapi tiap2 bulan.
bersabar sgt.

ika tade.blk kampung katenye.pakcik die meninggal.innalillah.
takziah.

maka 5.30 ptg da smpai rumah.mandi2 siap,masih kurang selesa.
rase mcm na menangis krn kesepian,kelaparan dan yg maha penting,kebuhsanan tiada teman bersandiwara.takkan na ckp sensorg plak.segan la aku.

siap sedia menggoreng ciken fingers.memandangkan perut aku da tak bole terime megi.ape2 perisa la.plis la.sesungguhnya aku sumpah muak.

kak lia blk dgn bungkusan nasi kerabu dan air soya.sedapnye...
apekan daya.aku hnya budak praktikal tak berduit.terpaksa ikat perut.bia la aku tak makan,jnji paktam dpt mkn,dan encik clcom aku dpt mkn.

sound stupid,tp tah.no reason.

wlpn ptptipu ade,tp tak smestinye aku mesti gune.belum mase yg sesuai.selagi bole xgune duit tu,selagi tu aku takkan gune.

oh ya,dgr2 dany da sehat.cume belum di jemput kluar wad.hari sabtu ai dtg ok deni syg.kite blk ampang.
dan compaq,da smpai mase blk ke segambut minggu nih k..baby ai da sehat.btw,thanx teman ai spjg dany msuk wad.u hensem tau,mcm tuan u.

btw,i miss tuan u encik compaq.hee

0 comments:

Post a Comment