Thursday, January 21, 2010

raja drama

moody.
kamis yg mcm haram jek.totally out!
A Day of Hell.

sume gara2 kau.kau menghancurkan kepercayaan aku pd org2 di situ krn bersikap sgt tak profesional begitu.

kau na kate aku tak profesional sbb menangis bile di tegur sikit.
kau bukan tegur.kau jerkah aku bodoh.
kau mmg lancau.
time kasih didik aku begitu.
aku tak perlukannya.

btw,byk mende yg membuat air mata ni tak reti2 na berhenti.
aku mula berhati tisu.
aku mula berduka lara.ces.raja drama!

aku benci diri aku skng yg terpaksa berpura2 menghormati perasaan org.
aku benci diri aku yg terpkasa berpura dlm sume perkara.
berhadapan dgn org.dan apa2 lagi yg mmbuat aku meluat utk bukak mata pagi2.
ah ini manusia2 bermulut longkang.

aku pasrah sbb aku tiada tmpat laen lg.
aku bergantung harap hnya di sini.
kau mempertikaikan etika dan peraturan?
time kasih lg skali.
aku amat patuh terhadap etika selama ini.
cume kau yg biadap.kau tak penah ada rasa hormat.
sbb kau tak pernah menghormati perasaan org.
yg kau tahu hanya berdrama.
hnya bermulut manis.
kau pendusta.

benci sial tgk muka kau.
muka gile seks.

0 comments:

Post a Comment