Tuesday, January 12, 2010

musim sakit yg menyakitkan pesakit2 yg mmg da sakit

mama...na blk bentong!
aku kronik.aku takleh berdiri.
spt putus saraf2 badan...
sume gara2 kamu!

dua hari nih aku menangis dan titow.
aku tak makan,aku tak tenangkan fikiran pun.
semuanye serabut.
semuanye aku jadikan masalah.
haru biru hidup aku.

by tthe end,aku yg menderita.
sampai2 ofis jek da terlentang kt meje.
siyesly,aku lgsung xbole bangkit.
even bkak mata.
migrain aku dtg lg.

maka kak as dtg menjengah.
kami ke klinik bersama pakcik pemandu.
tiba di klinik,dokto sahkan aku mengidap gasterik paranormal.
gastrik yg sadis.gstrik yg tah ape2.

aku diberi mc 2 hari.
dan RM35 sbg hadiah kpd klinik tuh.tengs.

blk umah,dlm keadaan tidak ok,mama pulak smpaikan berita yg sakit kakinye makin kronik.
dan skali lg jiwe fikiran aku tak tenteram.
knape mesti ramai yg sakit.
yg sakit otak pn ramai.
tension aku.

kebimbangan ni hanya utk mama.
get well soon ma!

0 comments:

Post a Comment